logo.gamebato
Mirror Forge یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص است. بین واقعیت های ترس، جنون و ماشین پرسه بزنید. پازل ها را حل کنید، یک دنیای
امتیاز:
3.9/5
Mirror Forge یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص است. بین واقعیت های ترس، جنون و ماشین پرسه بزنید. پازل ها را حل کنید، یک دنیای جوی را کاوش کنید، از

دانلود بازی Mirror Forge برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Mirror Forge ، با پازل‌های مرگبار روبرو خواهید شد. با حل آن‌ها، از تهدیدهای نادیده گریز کرده و جان خود را حفظ کنید. با جمع‌آوری سرنخ‌هایی از دنیای بیگانه، معماها را حل کنید و جنون را با واقعیت جایگزین کنید. بازی در محیط‌های مختلفی از آپارتمان‌های تاریک تا شهرها و کارخانه‌ها انجام می‌شود و واقعیت‌های وحشتناک همواره ذهن شما را متلاطم می‌کند.

دانلود بازی Mirror Forge برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Mirror Forge که یک بازی بقا کامپیوتر می باشد ، مناظر پیچیده و تاریکی وجود دارد که در آن افکار تنگ‌کننده کمترین تأثیر را خواهند داشت. با استفاده از عقل خود، محیط را کاوش کرده و پازل‌ها را حل کنید. برای زنده ماندن، باید به پنهانی و واکنش‌های سریع اعتماد کنید ، و می‌توانید از موجودات تاریکی اطراف خود برای کمک به خودتان استفاده کنید. با استفاده هوشمندانه از آن‌ها، تا نهایتاً در میان وحشت‌ها و کابوس‌ها، حقایق را بشناسید.

دانلود بازی Mirror Forge برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Mirror Forge که در سال 2022 منتشر شد MystiveDev محصول ساختن و توسعه بازی بوده است و DreadXP آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , دلهره آور , بقا و شبیه سازی می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در میان این موجودات وحشتناک پازل ها رو حل کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی