logo.gamebato
بازی World of Warships در ژانر استراتژیک و به صورت آنلاین چندنفره با موضوع جنگ دریایی است. بازیکنان می توانند به صورت تصادفی با دیگران مبارزه کنند یا انواع نبردهای مشارکتی را در برابر ربات ها یا حالت نبرد بازیکن پیشرفته در مقابل محیط بازی کنند. گیم پلی بازی مبتنی بر تیم است و به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان یک تیم کار کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی World of Warships در ژانر استراتژیک و به صورت آنلاین چندنفره با موضوع جنگ دریایی است. بازیکنان می توانند به صورت تصادفی با دیگران مبارزه کنند یا انواع نبردهای مشارکتی را در برابر ربات ها یا حالت نبرد بازیکن پیشرفته در مقابل محیط بازی کنند. گیم پلی بازی مبتنی بر تیم است و به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان یک تیم کار کنند.

دانلود بازی World of Warships برای کامپیوتر

World of Warships یک بازی در ژانر استراتژیک و به صورت آنلاین چندنفره با موضوع جنگ دریایی است که توسط Wargaming تولید و در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده و توسط استودیوی زیرمجموعه آن Lesta توسعه یافته است. بازیکنان می توانند به صورت تصادفی با دیگران مبارزه کنند یا انواع نبردهای مشارکتی را در برابر ربات ها یا حالت نبرد بازیکن پیشرفته در مقابل محیط بازی کنند. برای ماهرترین بازیکنان، دو حالت رقابتی فصلی نیز در دسترس است. ساختار بازی آزاد از نوع «فریمیوم» است. بدون خرید چیزی می توان پیشرفت قابل توجهی داشت، اما دسترسی به سطوح بالاتر بازی و کشتی های جنگی اضافی بدون سرمایه گذاری مالی به تدریج دشوارتر می شود.

دانلود بازی World of Warships برای کامپیوتر | گیمباتو

World of Warships یک بازی استراتژیک کامپیوتر با تیراندازی تاکتیکی و با سرعت آهسته با سه نوع سلاح اصلی است: توپخانه کشتی، اژدر و هواپیما. گیم پلی بازی مبتنی بر تیم است و به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان یک تیم کار کنند. در یک تیم، بخش‌ هایی را می‌ توان ایجاد کرد تا به گروهی از حداکثر سه بازیکن اجازه دهد تا با هم بپیوندند و نبردها را انجام دهند. تیم بازیکن می تواند در برابر سایر بازیکنان یا با هوش مصنوعی در چندین نوع نبرد مبارزه کند.

نبردهای Co-op شامل تیمی از بازیکنان است که در مقابل تیمی از ربات‌ های کنترل‌ شده با هوش مصنوعی، معمولاً 9 در 9 قرار می‌ گیرند. جوایز اعتبار و تجربه کسب شده در بازی های مشارکتی به طور قابل توجهی کمتر از پاداش های بدست آمده در نبردهای تصادفی است که محبوب ترین نوع نبرد در کشتی های جنگی جهان است. در نبردهای تصادفی، کاپیتان‌ ها طبق سیستم وارد بازی با بازیکنان دیگر می‌ شوند، که اکثر آنها نبردهای 12 در 12 هستند. سناریوها تیمی از بازیکنان را در برابر امواج دشوارتر حریفان تحت کنترل هوش مصنوعی در عملیات با اهداف منحصر به فرد قرار می دهند. در سناریوها، بازیکنان مجاز به صف انفرادی هستند، اما تشویق می شوند که دوستان خود را در یک بخش جمع کنند. جمع آوری یک دسته کامل از 7 بازیکن، شانس موفقیت را به شدت افزایش می دهد.

دانلود بازی World of Warships برای کامپیوتر | گیمباتو

نبردهای رتبه‌ بندی شده یک نوع نبرد فصلی هستند و محدودیت‌ هایی برای ردیف‌ های خاصی از کشتی‌ ها دارند. یک فصل از نبردهای رتبه بندی شده به دوی سرعت با مدت زمان 1 تا 3 هفته تقسیم می شود و شامل سه لیگ است. نبردهای رتبه بندی شده شامل بازیکنانی است که در یک سیستم رتبه بندی نردبانی در هر لیگ از یک رتبه پایین (مانند “رتبه 10”) به سمت یک رتبه بالا پیشرفت می کنند و رتبه 1 اوج نردبان است. نبردهای قبیله ای یک نوع نبرد ویژه است که فقط در زمان های خاص در دسترس است و به ردیف های خاصی از کشتی ها محدود می شود. یک تیم از درون یک قبیله توسط حداقل یک افسر تشکیل می شود.

دانلود بازی World of Warships برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی همچنین دارای سه حالت بازی اصلی است که ممکن است در هر یک از انواع نبرد رخ دهد. نبردهای استاندارد، یک حالت بازی کلاسیک شامل تیم‌ هایی که هر کدام پایگاه مخصوص به خود را دارند. سلطه، که دارای چندین منطقه کلیدی در نقشه است که در صورت گرفتن امتیاز اعتبار کسب می کنند. و Epicenter، که شامل یک منطقه بزرگ از دایره های متحدالمرکز در مرکز نقشه است. هدف گرفتن و نگه داشتن کل منطقه مرکزی است. در ادامه می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دریافت کنید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز 81 از 100 توسط منتقدین وبسایت متاکریتیک.

برای انجام این بازی باید از طریق حساب استیم خود اقدام به نصب آن کنید.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i5-2500 (3.3GHz), AMD FX™ II 6350 (3.9GHz) Intel® Core™ i3-3210 (3.2GHz), AMD Athlon™ II X2 245/250 (2.9/3.0 GHz) CPU
1920×1080; NVIDIA® GeForce® GTX 660, AMD Radeon™ R9 270X 1280×720; NVIDIA® GeForce® GT 440/GT 630, Intel® HD 4000, AMD Radeon™ R7 240 VGA
6GB 4GB RAM
61GB 61GB HHD
Windows 7 x64 SP1 / 8.1 / 10 / 11 Windows 7 x64 SP1 / 8.1 / 10 / 11 OS
DirectX 11 DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی