logo.gamebato
یک بازی اکشن و ماجراجویی ترسناک تک نفره و سوم شخص که در یک جزیره معنوی دورافتاده قرار دارد. برای زنده ماندن باید دست به
امتیاز:
3.9/5
یک بازی اکشن و ماجراجویی ترسناک تک نفره و سوم شخص که در یک جزیره معنوی دورافتاده قرار دارد. برای زنده ماندن باید دست به کار شوید، بجنگید و از

دانلود بازی The Chant برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Chant یک بعد روانگردان داشته و می‌توانید انرژی منفی را کاملا از خود دور کنید.  و باید با گروهی از شخصیت‌ها تعامل داشته باشید. تاریخ پیچیده بازی را باید آنلاک کرده و شاهد افشاگری‌های وحشتناکی باشید که در مورد کیهان رقم خواهد خورد. فقط شما در بازی می‌توانید با موجودات عجیب و غریب مبارزه کرده و بازماندگان را در شرایط ایمن نگه دارید. می‌توانید میراث فرقه‌ای از دهه ۱۹۷۰ را هم کشف کنید.

دانلود بازی The Chant برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The chant که یک بازی ترسناک کامپیوتر می باشد , باید با سایر اعضا تعامل داشته و انرژی منفی را از خودتان دور کنید. شما باید مبارزات و نبردهای خود را مبتنی بر بقا پیاده سازی کرده و از سلاح‌ها و توانایی‌های معنوی استفاده کنید. منابع خود را جمع آوری کرده، سازندگی را ادامه داده و همه چیز را مدیریت کنید تا شانس بیشتری در برابر نبردهای نزدیک داشته باشید. تسلیم و وحشت می‌تواند مرگ را برای‌تان رقم بزند. تعادل در بازی The Chant مهم‌ترین رکن پیروزی بوده و باید ذهن خود را در برابر وحشتی که بازی به ارمغان دارد، آماده کنید.

دانلود بازی The Chant برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Chant که محصول استدیو Brass Token می باشد و این بازی را توسعه داده است و شرکت بازی سازی Prime Matter این بازی را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , رازآلود , اکشن , درام , بقا , جهان باز  و  ماجراجویی می باشد. این بازی در سال 2022 منتشر شده است و نمره نسبتا خوبی از منتقدان نیز دریافت کرده است. شما همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و این راز بزرگ فرقه را کشف کنید و مواظب موجودات در سایه باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی