logo.gamebato
در Wasteland 3 شما فرماندهی یک جوخه از تکاوران صحرا، قانونگذاران و زنان را در دنیای پسا هسته‌ای بر عهده می‌گیرید که سعی می‌کنند جامعه
امتیاز:
3.9/5
در Wasteland 3 شما فرماندهی یک جوخه از تکاوران صحرا، قانونگذاران و زنان را در دنیای پسا هسته‌ای بر عهده می‌گیرید که سعی می‌کنند جامعه را از خاکستر بازسازی کنند.

دانلود بازی Wasteland 3 برای پی سی | گیمباتو

بازی Wasteland 3 در زمین های بایر یخ زده یک کلرادوی پسا آخرالزمانی می گذرد. در این بازی بازیکن کنترل دو عضو آریزونا رنجر تیم نوامبر را بر عهده می گیرد که پس از عملیات کمین به واحد آنها در حین ماموریت در کلرادو جان سالم به در بردند. دو بازمانده متعاقباً مجبور می شوند با حاکم محلی، معروف به “پدرسالار” کار کنند تا حمایت او از رنجرز آریزونا را به دست آورند – پس از آخرین بازی، و انتخاب بین هایپول و آگ سنتر، رنجرز در تلاش هستند تا بتواننند در مواجهه با کمبود شدید غذا و آب نظم را حفظ کنند.

دانلود بازی Wasteland 3 برای PC | گیمباتو

Wasteland 3 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی مبتنی بر تیم است که شامل مبارزات نوبتی است. بازی از منظر ایزومتریک و شامل ویژگی های چند نفره همزمان و ناهمزمان است.در بازی، بازیکنان باید انتخاب های مختلفی داشته باشند که تاثیرات متفاوتی بر دنیای بازی و داستان دارد. بازی وسیله نقلیه ای را معرفی می کند که بازیکنان می توانند از آن برای گردش در جهان و ذخیره لوازم استفاده کنند. کمپین اصلی را می توان با همکاری با بازیکن دیگری بازی کرد.

دانلود بازی Wasteland 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Wasteland 3 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که توسط inXile Entertainment توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر Wasteland 2 (2014) است و در 28 آگوست 2020 برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. در 17 دسامبر 2020 به لینوکس و macOS نیز منتقل شد. آخرین نسخه ی منتشر شده شالم محتویات Colorado Collection از این استراتژی دوست داشتنی را می توانید به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها و بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم زیر از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و به آسانی نصب و اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی