logo.gamebato
سال 1924. یک کارآگاه خصوصی به نام پیرس به منظور تحقیق درباره مرگ ناگوار خانواده هاوکینز به مأموریت فرستاده می‌شود. شما وارد دنیایی پر از
امتیاز:
3.9/5
سال 1924. یک کارآگاه خصوصی به نام پیرس به منظور تحقیق درباره مرگ ناگوار خانواده هاوکینز به مأموریت فرستاده می‌شود. شما وارد دنیایی پر از وحشت و ترس آور می‌شوید،

دانلود بازی Call of Cthulhu برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Call of Cthulhu حول یک کارآگاه خصوصی با نام ادوارد پیرس جریان دارد. این کارآگاه که از اختلال تنش‌زای پس از سانحه رنج می‌برد، برای پرده برداشتن از راز مرگ اسرارآمیز سارا هاوکینز و خانواده اش استخدام می‌شود و برای این کار باید تا آستانه جنون پیش برود. حالا شما باید به جزیره Darkwater رفته و راز این قتل را در جزیره ای ترسناک حل کند.

دانلود بازی Call of Cthulhu برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Call of Cthulhu که یک بازی ترسناک کامپیوتر می باشد , انتخاب های شما مهم هستند این بازی کلا 4 پایان دارد. پس در این جزیره خود بچرخید با ساکنین صبحت و تعامل کنید. در این مکان اتفاق های عجیبی نیز می افتد افرادی ناپدید می شوند جسد حیوانات به وفور دیده می شود. راز این قتل ها و این که چه فرقه ای پشت این موضوع هست را کشف کنید.

دانلود بازی Call of Cthulhu برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Call of Cthulhu را شرکت بازی سازی Cyanide Studio توسعه داده است و کمپانی بازی سازی Focus Entertainment آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2018 منتشر شده است. این بازی اتمسفر واقعا جذابی دارد که شما را در این محیط یک جزیزه فرو می برد. این بازی برای کسنول های نسل هشتم یعنی PlayStation 4, Xbox One و دیگر پلتفرم های Nintendo Switch, , Microsoft Windows ارائه شده است. نمره ای نسبتا خوبی از منتقدان نیز گرفته است و نظر کاربران استیم نسبت به این بازی نیز مثبت بوده است. شما همین الان در صورت تمایل می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیت هایش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و معمای قتل خانواده هاپکینز را حل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی