logo.gamebato
یک JRPG مدرن که دنیایی از جنگ را تصور می کند. بر موانع زبانی غلبه کنید، دوستی های بعید ایجاد کنید و در میان درگیری
امتیاز:
3.9/5
یک JRPG مدرن که دنیایی از جنگ را تصور می کند. بر موانع زبانی غلبه کنید، دوستی های بعید ایجاد کنید و در میان درگیری ها امید پیدا کنید.

دانلود بازی Long Gone Days برای کامپیوتر | گیمباتو

در  بازی Long Gone Days شما یک سرباز جوان هستید که به دلیل عملیاتی که بخشی از آن بود ناامید می شود و آنها را ترک می کند تا از یک جنگ بین المللی جلوگیری کند. شما در اولین ماموریت خود، دستورات مهمی دارید که باید به سطح کشورهای مختلف برسانید. باید از آموزش‌های خود استفاده کرده و ثمره آن‌ها را به رئیس خود نشان دهید. باید اولین دستورات را به خوبی به سرانجام رسانده و به سراغ ماموریت‌های مهم‌تر روید.

دانلود بازی Long Gone Days برای کامپیوتر | گیمباتو

 در بازی Long Gone Days شما می توانید تاثیر دیدن جنگ روی شخصیت ها را به خوبی ببینید و با شخصیت های دیگر می توانید تعامل بسیار سنگینی در بازی داشته باشید و می تواند احساسات شما را درگیر کند. بازی Long Gone Days یک بازی کامپیوتری در ژانر درام می باشد. در این بازی می توانید در  گروه‌های مختلفی از مردم عضو شده و می‌توانید در بین این گروه‌ها قدرت بگیرید در این روند بازی نیز برای شما راحت تر خواهد بود.

دانلود بازی Long Gone Days برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Long Gone Days توسط استدیو بازی سازی This I Dreamt ساخته شده و شرکت بازی سازی Serenity Forge آن را در تاریخ 10 اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , درام , جنگی , تیراندازی و تاریخی می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را به همراه آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و از نزدیک اثرات جنگ را ببینید و در این بازی آن را احساس کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی