logo.gamebato
در محیطی تاریک و ترسناک قرار دارید که باید برای نجات جان خود با انسان هایی که توسط ویروس ابولا (ٍEbola) تبدیل به زامبی شدن
امتیاز:
3.9/5
در محیطی تاریک و ترسناک قرار دارید که باید برای نجات جان خود با انسان هایی که توسط ویروس ابولا (ٍEbola) تبدیل به زامبی شدن بجنگید و در این حین

دانلود بازی Ebola 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ebola 3 شما نقش شخصیت اصلی بازی را یعنی David اجرا خواهید کرد، در شهری که زندگی میکنید ویروس ابولا (Ebola) شیوع بسیار زیاد و چشم گیری داشته و باعث به وجود اومدن موجودات وحشتناکی شده. انسان ها تبدیل به زامبی های خطرناکی شده اند که فقط از خون تغذیه میکنند و سیر میشوند. حال شما باید با این موجودات وحشتناک مبارزه کنید تا زنده بمانید.

دانلود بازی Ebola 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Ebola 3 یک بازی ترسناک کامپیوتری است که هرچه بیشتر بازی کنید با موجودات ترسناکتری و پازل های معمایی بیشتری رو به رو میشوید. شما در 12 مکان مختلف این شهر بزرگ بازی خواهید کرد که یکی از مهم ترین قسمت های آن بیمارستان 3 طبقه است، بازی اسلحه هایی متفاوت را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید راحت تر از خودتان دفاع کنید و جان سالم به در ببرید. بازی به شیوه ای ساخته شده که شما بتوانید خودتان تصمیم بگیرید و در شرایط مختلف راهی را که دوست دارید بروید و با تصمیمات شما پایان بازی به 3 شکل مختلف خواهد بود. حواستان را خوب جمع کنید چون بازی پازل های بسیار سخت و پیچیده ای دارد که نیازمند به دقت بسیار بالایی میباشد.

دانلود بازی Ebola 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی دلهره آور کامپیوتری در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی indie_games_studio عرضه شده است. این بازی در ژانر های ترسناک، رازآلود و دلهره آور است. برای تجربه این بازی شما میتوانید همین الان با استفاده از سرور های سریع و رایگان گیمباتو این بازی را دانلود کنید و جان David را نجات دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی