logo.gamebato
موجودی افسانه ای در جنگلی تاریک و مرموز زندگی میکند به اسم اسکین واکر. شما به عنوان یک شکارچی آمریکایی میخواهید به هر طریقی که
امتیاز:
3.9/5
موجودی افسانه ای در جنگلی تاریک و مرموز زندگی میکند به اسم اسکین واکر. شما به عنوان یک شکارچی آمریکایی میخواهید به هر طریقی که شده این موجود ترسناک را

دانلود بازی Skinwalker Hunt برای کامپیوتر - گیمباتو

بازی ترسناک کامپیوتری Skinwalker Hunt داستان شکارچی آمریکایی را بازگو میکند که به دنبال موجودی افسانه ای به اسم اسکین واکر میگردد و میخواهد او را برای اولین و اخرین بار در زندگیش شکار کند. این موجود افسانه ای بسیار ترسناک است و روی سرش یک جمجمه گوزن دارد که باعث وحشتناکتر شدن او میشود.

دانلود بازی Skinwalker Hunt برای کامپیوتر - گیمباتو

در طی این بازی شما با موجوداتی غیر طبیعی دیگری هم بخورد میکنید که قصد خوردن و کشتن شما رو دارند ولی با وسایلی که دارید و میتوانید پیدا کنید، زنده ماندن در میان این موجودات وحشی کمی آسان تر میشود. میتوانید برای خودتان کمپ موقت درست کنید و با تله های گوناگونی که در بین راه ها پیدا کردید شب را راحت تر و آسوده تر سپری کنید. در بین مسیر اسلحه های مختلفی پیدا خواهید کرد که حتما برای شکار کردن این موجود افسانه ای نیازتان خوهد شد.

دانلود بازی Skinwalker Hunt برای کامپیوتر - گیمباتو

این بازی تخیلی کامپیوتری در سال 2022 توسط شخصی (Gua) بازی ساز به تنهایی ساخته شده و توسعه یافته. همین حالا میتوانید این بازی دلهره آور را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و موجود افسانه ای داستان رو شکار کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی