logo.gamebato
Ebola 2 با روح کلاسیک های بزرگ ترسناک بقا ساخته شده است. در این بازی شما با دوربین اول شخص کنترل شخصیت اصلی را خواهید
امتیاز:
3.9/5
Ebola 2 با روح کلاسیک های بزرگ ترسناک بقا ساخته شده است. در این بازی شما با دوربین اول شخص کنترل شخصیت اصلی را خواهید داشت که باعث می شود

دانلود بازی EBOLA 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

EBOLA 2 در یک مرکز تحقیقات علمی Krot 529 اتفاق می افتد , در این مرکز بر روی ساختن واکسن و درمان بیماری های لاعلاج کار می کند. یک روز در حال آزمایش یک واکسن حادثه ای رخ می دهد و به صورت تصادفی یکی از این نمونه ها در سطح آزمایشگاه رها می شود. پس از آن هیچ کس تماسی با بیرون نداشته و کسی نیز پاسخگو تماس ها نمی باشد , شما به عنوان تیم ویژه و متخصص به این مرکز مخفی فرستاده می شوید.

دانلود بازی EBOLA 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی EBOLA 2 یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , این مرکز تحقیقات علمی بسیار بزرگ بوده و دارای 10 طبقه می باشد که هر طبقه برای شما کابوسی بسیار وحشتناک خواهد بود , در هر گوشه ای از این طبقات چیزی انتظار شما رو می کشد. در این بازی با انواع باس فایت ها روبه رو خواهید که نبردهای افسانه ای را شکل می دهند. شما باید آن ها را از سر راه خود بردارید. شما می‌توانید با بسیاری از اشیای موجود در محیط تعامل داشته باشید. یادتون باشه خود شما و گروه ویژه هم در این مرکز گیر این موجودات افتاده اید.

دانلود بازی EBOLA 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر EBOLA 2 را شرکت بازی indie_games_studio ساخته و همین شرکت بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. تاریخ انتشار این بازی به بازار 6 ژانویه سال 2021 می باشد. ژانرهای این بازی بقا , ترسناک , تیراندازی , اکشن , ماجراجویی , پازل , اول شخص می باشد. نظر کاربران استیم نیز به این بازی متوسط بوده است. شما می توانید همین الان این بازی را به همراه آخرین آپدیت خود از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و رازهای پشت پرده مرکز Krot 529 متوجه بشید و سعی کنید به همراه گروه خود و دیگر بازماندگان از این مرکز خارج شوید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی