بازی Finding Paradise در مورد 2 دکتر به اسم های اوا روزلین و نیل واتس می باشد که با سبک های بسیار عحیب و غیر
بازی Finding Paradise در مورد 2 دکتر به اسم های اوا روزلین و نیل واتس می باشد که با سبک های بسیار عحیب و غیر معمول بیماران خود را درمان

Finding.Paradise.banner1

در بازی Finding Paradise دو دکتر نیکوکار ما به دیدن انسانی سالخورده به اسم کالین ریدز می روند تا او را از بستر مرگ نجات دهند کاری که برای همه ی بیمارهای خود انجام می دهند. آن ها با استفاده از قدرت عجیب خود وارد ذهن بیمار می شوند و او را از درون درمان می کنند , اما این بار در ذهن بیمار خود یعنی آقای کالین همه چیز به خوبی پیش نمی رود و این دو در ذهن ایشان یعنی آقای کالین ریدز گیر می کنند.

Finding.Paradise.banner2 1

در بازی Finding Paradise شما یک داستان بسیار غنی را خواهید دید که شما رو شگفت زده می کند. شما باید با استفاده از قدرت های 2 شخصیت اصلی از ذهن پریشان و پازل های و معماهای بسیار سخت ذهن آقای ریدز عبور کنید و بتوانید او را نجات دهید و از این عذاب رهاش کنید. در طول بازی , بازی به معرفی بقیه شخصیت ها نیز می پردازد و آن ها را نیز معرفی می کند; تا بهتر بتوانید با داستان و روند بازی ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی Finding Paradise برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Finding Paradise که در سال 2017 در ژانر غالب ماجراجویی پخش شد; توسط شرکت Freebird Games توسعه و توسط همین کمپانی به بازار عرضه شد و به موفقیت های زیادی بین کاربران و منتقدین دست یافت و نمرات بالایی کسب کرد این بازی سری دوم این مجموعه می باشد سری اول این بازی To the Moon می باشد. همین الان می توانید بازی فوق العاده زیبا را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و آقای کالین رو نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی