خود را در کابوس های کوچک غوطه ور کنید، یک داستان عجیب غریب که شما را با ترس های دوران کودکی تان روبرو می کند!
خود را در کابوس های کوچک غوطه ور کنید، یک داستان عجیب غریب که شما را با ترس های دوران کودکی تان روبرو می کند! به شش کمک کنید تا

در بازی Little Nightmares خود را در کابوس های کوچک غوطه ور کنید، یک داستان عجیب غریب که شما را با ترس های دوران کودکی تان روبرو می کند! به شش کمک کنید تا از The Maw فرار کنند – یک کشتی عظیم اسرارآمیز که در آن ارواح فاسدی ساکن هستند که همیشه به دنبال غذای بعدی خود هستند. همانطور که در سفر خود پیشرفت می کنید، آزاردهنده ترین خانه عروسکی را که زندانی برای فرار و زمین بازی پر از اسرار برای کشف ارائه می دهد، کاوش کنید. دوباره با کودک درون خود ارتباط برقرار کنید تا تخیل خود را آزاد کنید و راه خروج را بیابید!

دانلود بازی Little Nightmares برای کامپیوتر | گیمباتو

Little Nightmares یک بازی ماجراجویی ترسناک با پلتفرم پازل است که توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment برای کامپیوتر های شخصی (مایکروسافت ویندوز)، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استادیا منتشر شده است. یک نسخه موبایل از آن در زمستان 2022 منتشر و توسط Playdigious توزیع خواهد شد. کابوس های کوچولو که در دنیایی مرموز می گذرند، سفر سیکس، یک دختر بچه گرسنه را دنبال می کند که باید از Maw، یک ظرف آهنی که در آن موجودات هیولایی و پیچ خورده ساکن هستند، فرار کند. این بازی پس از انتشار نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان از اتمسفر، گرافیک و صدای آن ستایش کردند و در عین حال از سیستم چک پوینت و مدت کوتاه آن انتقاد کردند. برای این بازی پیش درآمدی به نام Little Nightmares II در فوریه 2021 منتشر شد.

دانلود بازی Little Nightmares برای کامپیوتر | گیمباتو

Little Nightmares در دنیایی 2.5 بعدی اتفاق می افتد. بازیکن جهان را از طریق عناصر مختلف پلتفرمر طی می کند، گاهی اوقات راه او توسط پازل هایی که برای ادامه باید حل شوند مسدود می شود. بازیکن به طور کلی در محیط خود به دلیل نداشتن هر گونه توانایی رزمی درمانده می شود و باید به مخفی کاری و محیط برای مخفی شدن از دست دشمنان مختلف تکیه کند. در موارد معدودی، ابزارهایی به بازیکن داده می‌شود و به او اجازه می‌دهد تا با شانس کمی که دارد با آن خطرات مقابله کند. پیشنهاد ما اینه که این بازی رو به تنهایی انجام ندید، و حتماً در کنار دوستان و بستگانتون به انجام اون بپردازید چون هر شخص از این بازی الهام متفاوتی به دست میاره و در میون گذاشتن اون نتیجه گیری و الهامات قطعاً از خود مسیر بازی هم تأثیر گذار تر خواهد بود. این بازی داستان محور عمیق رو میتونید از لینک های پایین همین صفحه از گیمباتو دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Little Nightmares برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی