logo.gamebato
در این بازی با کنترل یکی از قهرمانان مسلح، در سیاره‌ای دوردست با مهاجم‌ترین و خشن‌ترین موجودات می‌جنگید. بدین‌ترتیب تا رسیدن به انتهای مرحله و
امتیاز:
3.9/5
در این بازی با کنترل یکی از قهرمانان مسلح، در سیاره‌ای دوردست با مهاجم‌ترین و خشن‌ترین موجودات می‌جنگید. بدین‌ترتیب تا رسیدن به انتهای مرحله و بازکردن دروازهٔ خروجی، با انبوهی

دانلود بازی Risk of Rain برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Risk of Rain شما خود را وسط یک جنگ بسیار سخت در سیاره ای بسیار مرموز و ناشناخته پیدا می کنید و دشمنان های بسیار در این کره خاکی هستند تجهیزات خود را ارتقا دهید سلاح های که باهاش بیشترین مهارت رو دارید انتخاب کنید و با آن ها بازی را به اتمام برسید این یکی از دلایلی هست که ارزش بازی کردن دوباره این بازی را بالا می برد.

دانلود بازی Risk of Rain برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Risk of Rain یک بازی کامپیوتر اکشن می باشد و شما می توانید بازی را به صورت تک نفره و یا به صورت 3 نفره آنلاین انجام دهید.بیش از 100 آیتم در اختیار شما قرار می گیرد که از آنان می توانید برای بازگشت به خانه استفاده کنید ، هزاران مرحله جالب و هیجان انگیز در این بازی گنجانده شده اند که شما به صورت تصادفی آنان را انتخاب می کنید ، از جنگل های متروکه گرفته تا تندراهای یخ زده ! در این بازی شما می توانید از میان 12 کاراکتر منحصر به فرد ، در نقش یکی از آنان نقش آفرینی کنید. کماندو ، معدنچی و یا مهندس از جمله کاراکترهای محبوب این بازی هستند.

دانلود بازی Risk of Rain برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر risk of rain در سال 2013 منشتر شده است و شرکت سازنده آن Hopoo Games که وظیفه توسعه آن را بر عهده داشته است و کمپانی Chucklefish آن را به بازار عرضه کرد این بازی در ژانر غالب اکشن جلو می رود. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و از بازی کردن در این سیاره خشن لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی