logo.gamebato
Shadow Tactics یک بازی مخفی کاری تاکتیکی هاردکور است که در دوره Edo در ژاپن می گذرد. یک شوگان جدید قدرت را بر ژاپن به
امتیاز:
3.9/5
Shadow Tactics یک بازی مخفی کاری تاکتیکی هاردکور است که در دوره Edo در ژاپن می گذرد. یک شوگان جدید قدرت را بر ژاپن به دست می گیرد و صلح

دانلود بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای پی سی | گیمباتو

Shadow Tactics: Blades of the Shogun یک بازی مخفی کاری کامپیوتر با محوریت انجام مأموریت های تاکتیکی در زمان واقعی می باشد که از سری بازی های Commandos و Desperados الهام گرفته شده است. بازیکن یک تیم کوچک را فرماندهی می کند و اقدامات مختلف جاسوسی، خرابکاری و ترور را انجام می دهد، مانند نفوذ به دژهای تحت حفاظت شدید و از بین بردن دشمنان از درون، کشتن/تسخیر اهداف ویژه، سرقت اسناد مهم، شنیدن مکالمات برای جمع آوری اطلاعات، یا نجات شخصیت های دیگر.

دانلود بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای PC | گیمباتو

محافظان دشمن دارای یک مخروط دید قابل مشاهده هستند که بازیکن باید از آن فرار کند تا شناسایی نشود. مأموریت‌ها معمولاً از بازیکن می‌خواهند که به طور روشمند دشمنان بین خود و هدف را بدون به صدا درآوردن زنگ از بین ببرد. بازیکنان می توانند نگهبانان را به کمین بکشانند، آنها را با تله ها یا تصادفات صحنه سازی شده بکشند، یا به سادگی آنها را برای مدت زمان کمی از پا درآورند. بازیکن می تواند اجساد نگهبانان کشته شده یا بیهوش را جابجا کند تا آنها را در بوته ها، اتاق های خالی، بشکه ها و چاه ها پنهان کند تا پیدا نشوند.

دانلود بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun برای کامپیوتر | گیمباتو

Shadow Tactics: Blades of the Shogun یک بازی ویدئویی تاکتیکی در زمان واقعی است که توسط Mimimi Productions توسعه یافته و توسط Daedalic Entertainment منتشر شده است. گیم پلی بازی شبیه به سری Commandos و Desperados است. در 6 دسامبر 2016 برای مایکروسافت ویندوز، macOS و لینوکس، در جولای 2017 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و برای آمازون لونا در 20 اکتبر 2020 منتشر شد. یک بسط مستقل برای بازی با عنوان Aiko’s Choice در دسامبر 2021 منتشر شد. آن بازی دارای پنج ماموریت در نقشه های جدید است اما هیچ ویژگی گیم پلی جدیدی اضافه نمی کند. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران گرامی میتوانید از هم اینک ان را با بالاترین سرعت ممکن با کلیک بر روی لینک های مستقیم دانلود مشخص شده برای آن دانلود کرده سپس آن را به راحتی نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی