logo.gamebato
در Kaze and the Wild Masks، شما در جزایر کریستالی به سبک پلتفرمر کلاسیک دهه 90 سفر می‌کنید، به عنوان Kaze بازی می‌کنید و دوست خود Hogo را از نفرینی نجات می‌دهید که هرج و مرج را در اطراف جزایر گسترش می‌دهد، با استفاده از قدرت‌های Wild Mask با سبزیجات زنده خشمگین روبرو می‌شوید. مثل ببر وحشیانه بپرید، مثل یک عقاب در آسمان پرواز کنید، مثل مارمولک با خیز بپرید و مانند یک کوسه بر دریا حکومت کنید.
امتیاز:
3.9/5
در Kaze and the Wild Masks، شما در جزایر کریستالی به سبک پلتفرمر کلاسیک دهه 90 سفر می‌کنید، به عنوان Kaze بازی می‌کنید و دوست خود Hogo را از نفرینی نجات می‌دهید که هرج و مرج را در اطراف جزایر گسترش می‌دهد، با استفاده از قدرت‌های Wild Mask با سبزیجات زنده خشمگین روبرو می‌شوید. مثل ببر وحشیانه بپرید، مثل یک عقاب در آسمان پرواز کنید، مثل مارمولک با خیز بپرید و مانند یک کوسه بر دریا حکومت کنید.

دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای پی سی | گیمباتو

اجازه دهید پلتفرمر الهام‌گرفته شده از دهه 90، Kaze and the Wild Masks، در حالی که مسیر خود را از طریق جزایر کریستال طی می‌کنید شما را به سفری به پایین‌ترین خط حافظه ببرند. در دنیای رنگارنگ Kaze، به لطف قدرت ماسک های وحشی، به طرق مختلف با سبزیجات زنده خشمگین روبرو می شوید. مثل ببر وحشیانه بپرید، مثل یک عقاب در آسمان پرواز کنید، مثل یک مارمولک با جست و خیز بپرید و مانند یک کوسه بر دریا حکومت کنید.

دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای PC | گیمباتو

Kaze and the Wild Masks همه عناصر پلتفرمر کلاسیک دهه 90 را در بر می گیرد و با گرافیک های هنری پیکسلی مدرن به آن حس شخصی می بخشد. با مکانیک‌های ساده و شهودی، چالش‌های دشوار، باس‌های نمادین، و پلتفرم و سرعت بازی رضایت‌بخش، شما خود را درگیر انجام همه چیز خواهید دید. وقتی جزایر کریستال نفرین می‌شوند، Kaze باید دوستش هوگو را در حالی که با سبزیجات خشمگین زنده روبرو می‌شود نجات دهد. ماسک های وحشی را پیدا کنید تا قدرت نگهبانان افسانه ای را آزاد کنید و بر زمین، آسمان و دریا مسلط شوید.

دانلود بازی Kaze and the Wild Masks برای کامپیوتر | گیمباتو

Kaze and the Wild Masks یک بازی کامپیوتری پلتفرمر است که توسط PixelHive توسعه یافته و توسط SOEDESCO منتشر شده است. این بازی در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و همچنین در تاریخ 26 مارس 2021 بر روی Nintendo Switch و PlayStation 4 منتشر شد. در این بازی بازیکن به سبک پلتفرمر کلاسیک دهه 90 از جزایر کریستال عبور می کند. آنها قهرمان داستان Kaze را کنترل می کنند تا دوست خود Hogo را از نفرینی نجات دهند که هرج و مرج را در اطراف جزایر گسترش می دهد.آخرین نسخه منتشر شده از این بازی که توسط گروه PLAZA ارائه شده است را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v2.5.2 – PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v2.5.2 – PLAZA 535MB Download
1 169MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 8 سال.

دارای میانگین امتیازات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 M380 CPU
Intel HD 5000 VGA
4GB RAM
600MB HDD
Windows 7 or newer OS
DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی