پس از وقایع Marvel’s Spider-Man Remastered، مایلز مورالز نوجوان در حال تطبیق با خانه جدید خود است و در عین حال به عنوان یک مرد
پس از وقایع Marvel’s Spider-Man Remastered، مایلز مورالز نوجوان در حال تطبیق با خانه جدید خود است و در عین حال به عنوان یک مرد عنکبوتی جدید، جای پای مربی

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پس از وقایع Marvel’s Spider-Man Remastered، مایلز مورالز نوجوان در حال تطبیق با خانه جدید خود است و در عین حال به عنوان یک مرد عنکبوتی جدید، جای پای مربی خود، پیتر پارکر، را دنبال می کند. هنگامی که یک مبارزه شدید قدرت تهدید می کند که خانه او را نابود می کند، مایلز باید ردای مرد عنکبوتی را بپوشد و صاحب آن شود.

دانلود بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales برای کامپیوتر

زمانی که یک جنگ شدید قدرت تهدید می‌کند که خانه جدید او را ویران می‌کند، ابر قهرمان مشتاق متوجه می‌شود که با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی نیز وجود دارد. برای نجات تمام نیویورک مارول، مایلز باید ردای مرد عنکبوتی را به تن بپوشد و آن را صاحب شود.

ویژگی های کلیدی

ظهور مایلز مورالس: مایلز مورالس قدرت های انفجاری ای را کشف می کند که او را از مربی خود پیتر پارکر متمایز می کند. در حملات انفجاری زهر الکتریسیته زیستی منحصر به فرد و قدرت استتار مخفی خود در کنار حرکات آکروباتیک، ابزارها و مهارت های تماشایی پرتاب تار تسلط داشته باشید.

جنگی برای قدرت

جنگی برای کنترل نیویورک مارول بین یک شرکت انرژی فریبنده و یک ارتش جنایتکار با تکنولوژی بالا در گرفته است. با خانه جدیدش در قلب نبرد، مایلز باید هزینه قهرمان شدن را بپردازد و تصمیم بگیرد که چه چیزی را برای خیر بزرگتر فدا کند.

Marvel's Spider-Man: Miles MoralesMarvel’s Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2020 توسط استودیو Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. بر اساس شخصیت مایلز مورالس از مارول کامیکس، هم از اسطوره‌های کتاب مصور یک دهه شخصیت و هم از انیمیشن سال ۲۰۱۸ Spider-Man: Into the Spider-Verse الهام گرفته شده است که به محبوبیت آن بسیارکمک کرد. این بازی یک اسپین آف و جانشین مرد عنکبوتی مارول (2018) و دومین قسمت از سری اسپایدرمن کمپانی اینسومنیاک است.

پیشنهاد می کنیم این اکشن ماجراجویی ابرقهرمانی رو حتماً تجربه کنید. این بازی زیبا رو می توانید با استفاده از لینک های موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کنید.

Marvels.Spider.Man .Miles .Morales.Banner3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی