logo.gamebato
در این بازی شما در نقش کنترل کننده و هدایت کننده یک قارچ سمی هستید و مهم ترین مهارت شما این است که شکل فعلی خود را تخریب و سلول هایتان را تغییر دهید و مجموعه ایی از پازل های پیچیده که با مسیرهای پر پیچ و خم پیش رویتان قرار می گیرد را حل کنید. قهرمان بازی یک ماده ژلاتینی چسبناک است که تغییر شکل و انعطاف پذیری جزء جدایی ناپذیر از آن هستند. شما با نگه داشتن کلید ماوس و تکان دادن آن درست به همان شکلی که در پینت نقاشی می کشید می توانید با کشیدن آن به هر سو بخش هایی را به ان اضافه یا از آن کم کنید.
امتیاز:
3.9/5
در این بازی شما در نقش کنترل کننده و هدایت کننده یک قارچ سمی هستید و مهم ترین مهارت شما این است که شکل فعلی خود را تخریب و سلول هایتان را تغییر دهید و مجموعه ایی از پازل های پیچیده که با مسیرهای پر پیچ و خم پیش رویتان قرار می گیرد را حل کنید. قهرمان بازی یک ماده ژلاتینی چسبناک است که تغییر شکل و انعطاف پذیری جزء جدایی ناپذیر از آن هستند. شما با نگه داشتن کلید ماوس و تکان دادن آن درست به همان شکلی که در پینت نقاشی می کشید می توانید با کشیدن آن به هر سو بخش هایی را به ان اضافه یا از آن کم کنید.

دانلود بازی Mushroom 11 برای کامپیوتر

Mushroom 11  یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2015 توسط Untame ساخته شده است. در این بازی شما در نقش کنترل کننده و هدایت کننده یک قارچ سمی هستید و مهم ترین مهارت شما این است که شکل فعلی خود را تخریب و سلول هایتان را تغییر دهید و مجموعه ایی از پازل های پیچیده که با مسیرهای پر پیچ و خم پیش رویتان قرار می گیرد را حل کنید. این بازی نواوری های متفاوتی را نسبت به بقیه بازی ها در خود دارد و در آن قهرمان بازی یک ماده ژلاتینی چسبناک است که تغییر شکل و انعطاف پذیری جزء جدایی ناپذیر از آن هستند. شما با نگه داشتن کلید ماوس و تکان دادن آن درست به همان شکلی که در پینت نقاشی می کشید می توانید با کشیدن آن به هر سو بخش هایی را به ان اضافه یا از آن کم کنید. کمتر از یک ثانیه بعد تکه های پاک شده در سمت مخالف رشد می کند و برای حرکت دادن ماده به سمت چپ باید سمت راستش را پاک کنید.

دانلود بازی Mushroom 11 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

انعطاف پذیری قهرمان این بازی اکشن کامپیوتر یکی از جذابیت های آن است و به محض پاک کردن اندامش شروع به قل خوردن می کند و اگر به دیوار برخورد کند از آن بالا می رود. در جاهای تنگ و تاریک مثل مار به داخل سوراخ و حفره می خزد و نهایتا زمانی که هدف گلوله قرار گیرد به یک ژله نرم سبز رنگ تبدیل می شود. مراحل بازی مانند کوهنودی و مبارزه با غول ها را به همین شکل باید ادامه دهید، درست با همین شکل و شمایل شل و ول و شکننده. نیروی جاذبه و برخورد با اشیا نقش مهمی در این بازی دارد و قهرمان بازی قابل تکه تکه شدن است. اما این به معنی مرگ او نیست و تنها در یک مورد باید حواستان به این ماده ژلاتینی سبز رنگ باشد و آن هم موقعی است که نزدیک آب جوش و دیگ نذری و …. شود. که در این صورت باید فاتحه قهرمان بازی را خواند.

دانلود بازی Mushroom 11 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

هدایت این ماده ژلاتینی سبز رنگ به بالای سکوها و تغییر شکل آن برای عبور از روی چاله و یا حرکات سریع ان از میان تونل های زیر زمینی دارای شگفتی و هیجان خاصی است. هر مرحله از این بازی ماجراجویی کامپیوتر دارای حال و هوای خودش است و در مرحله سوم آسمان سرخ افق و قارچ های عظیمی که جای برج ها را گرفته اند خودنمایی می کند و بسیار جالب توجه می باشد. مکانیک کاملا جدیدی در این بازی عرضه می شود و اگرچه ظاهر بازی دوبعدی است بازی دارای عناصری است که به خلق مرحله های متفاوتی در بازی انجامیده است. بازی دارای گرافیک هنری عمیقی است و شامل 7 مرحله می شود که در آن با یک ریتم حساب شده روبرو هستیم که از لحاظ ذهنی گیمر را به خوبی به چالش می کشد. این بازی را می توان یکی از نمونه های عالی طراحی مرحله دانست.

دانلود بازی Mushroom 11 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

در کل این بازی یک بازی نواروانه و خلاقانه است که حتما باید تجربه کنید و بی انصافی است اگر بدون کشف شدن رها شود. این بازی انقدر درگیر کننده است که مطمئنا لحظات هیجان انگیزی را برایتان به ارمغان می آورد. اگر شما هم طرفدار بازی های معمایی هستید بد نیست بدانید در طول 11 سال گذشته نمی توانید بازی بهتر از بازی Mushroom 11  پیدا کنید. پس همین حالا این بازی بسیار کم حجم را از گیمباتو بصورت رایگان دانلود کنید و از ریتم عالی و مکانیک معمایی آن نهایت لذت را ببرید.

نسخه v2.0.0.2 GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 180MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

کسب میانگین امتیاز 78 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
2GB RAM
500MB HHD
Windows XP and up OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی