logo.gamebato
مجموعه Heliborne به دنبال اشنا کردن بازیکنان با هوانوردی و مبارزات بال چرخشی است. بازیکنان توانایی پرواز تعدادی هلیکوپتر از دهه 60 تا سال 2000 را در طیف گسترده ای از نقشه ها و در طیف گسترده ای از سناریوهای ماموریت خواهند داشت. با ما همراه باشید.
امتیاز:
3.9/5
مجموعه Heliborne به دنبال اشنا کردن بازیکنان با هوانوردی و مبارزات بال چرخشی است. بازیکنان توانایی پرواز تعدادی هلیکوپتر از دهه 60 تا سال 2000 را در طیف گسترده ای از نقشه ها و در طیف گسترده ای از سناریوهای ماموریت خواهند داشت. با ما همراه باشید.

دانلود بازی Heliborne Collection برای پی سی | گیمباتو

برخی از بهترین هلیکوپترهای جهان را در مجموعه هلیبورن یا همان Heliborne Collection پرواز دهید – از ماشین های کلاسیک دهه 1950 تا جنگنده های مدرن قرن بیست و یکم. با دوستان خود ماموریت ها را بازی کنید و با بازیکنانی از سراسر جهان در حالت های مختلف چند نفره به رقابت بپردازید! شما می توانید در یک میدان نبرد پویا شرکت کنید که در آن از حرکت نیروهای زمینی که موقعیت ها را تقویت و خطوط تدارکاتی ایجاد می کنند، پشتیبانی کنید. Heliborne Enhanced Edition یک ریمستر از Heliborne اصلی است. و ارتقاء کیفیت بصری و بازنگری قابل توجهی در گیم پلی ارائه می دهد: ماشین های نمونه اولیه، نسخه های شبانه نقشه ها، موتور بازی ارتقا یافته، فیزیک به روز شده در بازی و UI به روز رسانی شده.

دانلود بازی Heliborne Collection برای PC | گیمباتو

Heliborne بازگشت بزرگ یک سبک تقریباً فراموش شده را نشان می دهد – بازی های کامپیوتری اکشن هلیکوپتری! در اینجا می‌توانید در درگیری‌های تاریخی شیرجه بزنید، نقشه‌های الهام‌گرفته از مکان‌های واقعی را کاوش کنید و در نبردهای بی‌رحمانه هوا به هوا و هوا به زمین شرکت کنید. با پرواز بیش از 40 هلیکوپتر که در 3 کلاس مختلف توزیع شده اند، با خلبانان دیگر و همچنین تانک ها، نیروها و توپخانه های ضد هوایی مبارزه خواهید کرد. شما مهارت خود را در حالت های چند نفره، مانند Skirmish (حالت سبک King-of-the-Hill) یا Frontline (از آنجایی که پایگاه ها توسط بازیکنان تسخیر می شوند، وسایل نقلیه زمینی در کاروان ها پخش می شوند و در سراسر نقشه حرکت می کنند تا پایگاه ها و موقعیت ها را تقویت کنند) آزمایش خواهید کرد. یا به تنهایی ماموریت های تک نفره جدید را بازی کنید.

دانلود بازی Heliborne Collection برای کامپیوتر | گیمباتو

در Heliborne Collection، توسعه‌دهندگان می‌خواستند واقعیت‌های درگیری‌های مسلحانه را صادقانه بازسازی کنند و مدلی از گیم‌پلی تولید کنند که هم پویا و هم واقعی باشد. همچنین این شانس را خواهید داشت که در مورد توسعه هواپیماهای بال چرخشی اطلاعات بیشتری کسب کنید. این بازی دوره‌های تاریخی مختلفی را نشان می‌دهد، با تمرکز بر نوآوری‌های تکنولوژیکی که نبرد هلیکوپتری را در طول سال‌ها تغییر داده است. به عنوان مثال، بارگیری برای هر هلیکوپتر کاملاً بر اساس سیستم‌های تسلیحاتی است که در سالن‌ها و عملیات‌های رزمی فعال استفاده می‌شوند یا می‌بودند.شما بارگیری تسلیحاتی را در هلیکوپترهای این بازی مشاهده نخواهید کرد که از نظر تاریخی دقیق نباشد! آخرین نسخه ی منتشر شده توسط CODEX و به روزرسانی مربوط به آن در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما علاقه مندان به دریافت و انجام این بازی بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا فرمائید.

نسخه v2.2.1 – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v2.2.1 – CODEX 220MB Download
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 213MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 10 سال.

دارای میانگین نمرات 71 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
i5 2400 or equivalent 3.1GHz Dual-Core – Intel i3 2100 CPU
2GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 240 1GB VRAM, NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / AMD Radeon HD 5850 VGA
6GB 4GB RAM
10GB 10GB HDD
Windows 7 OS
DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی