logo.gamebato
بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک در ژانر اکشن, نفش آفرینی و از دید اول شخص روایت می شود. داستان بازی در در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی به نام Night City شهر شب اتفاق می‌ افتد. کاراکتر اصلی به نام V با یک ایمپلنت سایبرنتیک مرموز سر و کار دارد که تهدید می کند بدن او را با شخصیت و خاطرات یک سلبریتی متوفی که فقط توسط V درک می شود، بازنویسی کند. اگر امیدی برای جدا کردن این دو و نجات جان وی وجود دارد، این دو باید با هم همکاری کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک در ژانر اکشن, نفش آفرینی و از دید اول شخص روایت می شود. داستان بازی در در یک ابر شهر واقع در ایالات کارولینای شمالی به نام Night City شهر شب اتفاق می‌ افتد. کاراکتر اصلی به نام V با یک ایمپلنت سایبرنتیک مرموز سر و کار دارد که تهدید می کند بدن او را با شخصیت و خاطرات یک سلبریتی متوفی که فقط توسط V درک می شود، بازنویسی کند. اگر امیدی برای جدا کردن این دو و نجات جان وی وجود دارد، این دو باید با هم همکاری کنند.

Cyberpunk 2077 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن, نقش آفرینی است که توسط تیم CD Projekt Red توسعه یافته و توسط CD Projekt منتشر شده است. داستان در Night City شهر شب واقع در ایالات کارولینای شمالی اتفاق می‌ افتد. داستان از دیدگاه اول شخص روایت می شود و گیمر کنترل یک مزدور به نام V را بر عهده می گیرد که می‌ تواند مهارت‌ های هک و ماشین‌آلات را با گزینه‌ هایی برای نبرد غوغا و برد کسب کند. در این بازی مبارزه وی را دنبال می کنیم، زیرا او با یک ایمپلنت سایبرنتیک مرموز سر و کار دارد که تهدید می کند بدن او را با شخصیت و خاطرات یک سلبریتی متوفی که فقط توسط V درک می شود، بازنویسی کند. اگر امیدی برای جدا کردن این دو و نجات جان وی وجود دارد، این دو باید با هم همکاری کنند.

12 1

این بازی با استفاده از REDengine 4 توسط تیمی متشکل از 500 نفر ساخته شد. مایک پوندسمیت، خالق سایبرپانک، مشاور بود و کیانو ریوز بازیگر نقش اصلی را دارد. موسیقی اصلی توسط Marcin Przybyłowicz رهبری شد که شامل مشارکت چندین هنرمند دارای مجوز بود.

Cyberpunk 2077 سایبرپانک یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است, که از دید اول شخص به‌ عنوان V بازی می‌شود که صدا، صورت، مدل مو، نوع بدن و تغییرات، پس‌ زمینه و لباس‌ هایش قابل تنظیم هستند. بدن، هوش، رفلکس‌ ها، فنی تحت تأثیر کلاس‌ های شخصیتی هستند که بازیکن می تواند سفارشی کند، که عبارتند از NetRunner (هک)، Techie (ماشین آلات) و Solo (مبارزه). V باید برای ارتقا و خرید ایمپلنت های سایبری با یک “ripperdoc” مشورت کند. بازارهای سیاه توانایی های درجه نظامی را ارائه می دهند. نادر بودن هر یک از تجهیزات داده شده توسط یک سیستم لایه رنگی در بازی نشان داده شده است.

10 2

شخصیت V می تواند پوشش بگیرد، هدف بگیرد، بدود، بپرد، پرش دوبل بزند، و سر بخورد. حملات غوغا را می توان با سلاح های جنگی نزدیک انجام داد. سه نوع سلاح دور برد وجود دارد که همه آنها را می توان سفارشی کرد و تغییر داد: قدرت (استاندارد)، فناوری (که به دیوارها و دشمنان نفوذ می کند) و هوشمند (با گلوله های خانگی). سلاح‌ های دوربرد برای کمانه کردن گلوله‌ ها در جهت هدف و کاهش سرعت آنها در زمان گلوله مجهز هستند. چهار نوع آسیب را می توان وارد کرد و در برابر آن مقاومت کرد: فیزیکی، حرارتی، EMP و شیمیایی. استفاده از سلاح دقت و سرعت بارگذاری مجدد را افزایش می دهد که در انیمیشن های شخصیت ها نمایان می شود. اسلحه سازان سلاح ها را تعمیر و ارتقاء می دهند. بازی را می توان بدون کشتن کسی، با گزینه های غیر کشنده برای سلاح ها و نرم افزارهای سایبری تکمیل کرد.

8 7

در بازی Cyberpunk 2077 کلان شهر جهان باز شهر شب از شش منطقه تشکیل شده است. منطقه اطراف آن، Badlands، نیز قابل کاوش است. V این مکان ها را با پای پیاده و در وسایل نقلیه هدایت می کند که در معرض دید سوم یا اول شخص قرار دارند. عابران پیاده در برابر برخورد وسایل نقلیه آسیب پذیر هستند. بسته به مکان، اگر V مرتکب جرم شود، ممکن است به اجرای قانون هشدار داده شود. ایستگاه های رادیویی برای گوش دادن در دسترس هستند. چرخه کامل روز و شب و آب و هوای پویا بر نحوه رفتار شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) تأثیر می‌گذارد. V صاحب یک آپارتمان و یک گاراژ است. شهر شب دارای شخصیت های غیر انگلیسی زبان است که زبان آنها را می توان با ایمپلنت های مخصوص ترجمه کرد. “Braindance” وسیله ای است که به V اجازه می دهد تا تجربیات دیگران را تجربه و درک کند. دیالوگ های شاخه ای تعامل با NPC ها و اقدامات در ماموریت ها را امکان پذیر می کند. امتیازات تجربه از ماموریت های اصلی به دست می آید و آمار را تقویت می کند. ماموریت‌ های جانبی «اعتبار خیابان»، مهارت‌ های باز کردن قفل، فروشندگان، مکان‌ ها و مأموریت‌ های اضافی را به همراه دارند. ماموریت ها از شخصیت هایی به دست می آیند که به عنوان Fixers شناخته می شوند. در طول بازی، V توسط همراهان مختلف کمک و یاری می شود.  مینی‌ بازی‌ ها شامل هک، بوکس، مسابقات اتومبیل رانی، هنرهای رزمی، و محدوده تیراندازی است. انتخاب های بازیکن در بازی می تواند به پایان های مختلف منجر شود. لینک های دانلود رایگان این بازی جذاب در وب سایت گیمباتو قرار داده شده است با ما همراه باشید.

|بنا به دستور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دانلود این مطلب به‌صورت کامل حذف گردید|

1.ابتدا فایلهایی را که دانلود کرده اید با نرم افزار WinRAR استخراج کنید.
2.سپس برروی فایل مورد نظر کلیک کنید و فایلی که پسوند ISO دارد را انتخاب کنید.
3.برروی فایل موردنظر راست کلیک کلیک کرده و گزینه Mount را انتخاب کنید کنید.
4.اگر ویندوز شما 7 ویا قدیمی تر است باید نرم افزار درایو مجازی را نصب کنید.
5.با این کار فایل شما به حالت یک دیسک در مای کامپیوتر ایجاد می شود و شما میتوانید فایل Setup را اجرا و اقدام به نصب نمایید.
[پشنهاد میشود قبل از نصب و اجرای بازیها, نرم افزار All in one Runtimes را نصب نمایید]

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 4 جایزه بفتا
3 برنده و 12 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310 CPU
GTX 1060 6GB / GTX 1660 Super or Radeon RX 590 NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon RX 470 VGA
12GB RAM 8GB RAM RAM
70GB 70GB HHD
Windows 10 Windows 10 OS
DirectX: Version 12 DirectX: Version 12 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی