logo.gamebato
Timespinner یک ماجراجویی داستان محور می باشد که از پلتفرم های اکشن کلاسیک دهه 90 الهام گرفته شده است. Lunais، نگهبان زمان یا Timekeeper، در تلاش است تا انتقام خانواده کشته شده خود را بگیرد و با استفاده از قدرت های خم کننده زمان، دنیایی به هم پیوسته را کشف کند. در این پلتفرمر اکشن گوتیک الهام گرفته از دهه 90 به Lunais نگهبان زمان در تلاش او برای انتقام از امپراتوری که خانواده او را کشته است، بپیوندید.
امتیاز:
3.9/5
Timespinner یک ماجراجویی داستان محور می باشد که از پلتفرم های اکشن کلاسیک دهه 90 الهام گرفته شده است. Lunais، نگهبان زمان یا Timekeeper، در تلاش است تا انتقام خانواده کشته شده خود را بگیرد و با استفاده از قدرت های خم کننده زمان، دنیایی به هم پیوسته را کشف کند. در این پلتفرمر اکشن گوتیک الهام گرفته از دهه 90 به Lunais نگهبان زمان در تلاش او برای انتقام از امپراتوری که خانواده او را کشته است، بپیوندید.

دانلود بازی Timespinner برای پی سی | گیمباتو

Timespinner یک بازی پلتفرمر کامپیوتر با درون مایه ی اکشن است که در آن بازیکنان Lunais، یک پیام رسان زمان را کنترل می کنند. مکانیک بازی به شدت از Castlevania: Symphony of the Night از Konami الهام گرفته شده است. لونا می‌تواند قلعه و محوطه اطراف را کاوش کند، در حالی که ارتقاهایی را پیدا می‌کند که به او کمک می‌کند این کار را به طور موثر انجام دهد. این شامل یک پرش دوبل برای سکوهای دور از دسترس و ماسک آب برای تنفس زیر آب است.

دانلود بازی Timespinner برای PC | گیمباتو

بازیکنان می توانند از یک آشنا استفاده کنند، که Lunais را دنبال می کند و در طول نبردها کمک می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی بازی، امکان توقف چند ثانیه‌ای است که به بازیکن اجازه می‌دهد از حملات دشمن اجتناب کند و از دشمنان به عنوان پلتفرم‌های اضافی برای رسیدن به مکان‌های غیرقابل دسترس استفاده کند. توانایی مکث زمانی توسط شن و ماسه ایجاد می شود که می توان با شکست دادن دشمنان به آن دست یافت.

دانلود بازی Timespinner برای کامپیوتر | گیمباتو

Timespinner یک بازی ویدیویی است که توسط Lunar Ray Games توسعه یافته و توسط Chucklefish منتشر شده است. در ژوئن 2014 از طریق پلتفرم تأمین مالی جمعی Kickstarter تأمین مالی شد. در ابتدا برای انتشار در نوامبر 2015 برنامه ریزی شده بود، رشد در محدوده پروژه ایجاب می کرد که تاریخ انتشار بعدی در سپتامبر 2018 ایجاد شود. نسخه رایانه شخصی Timespinner دارای امتیاز 73 در متاکریتیک است که نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط” است. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی همانند تمامی بازی های دیگر وبسایت گیمباتو، از طریق لینک مستقیم دانلود زیر در دسترس شما کاربران گرامی قرار داده شده تا بتوانید آن را در زمان تمایل با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.033_49703 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 340MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 73 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual Core CPU
DirectX 9.0c compatible, PixelShader & Vertex Shader 1.1 VGA
1GB RAM
400MB HDD
Windows XP OS
DirectX 9.0 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی