دانلود بازی Far Cry 2 برای ویندوز – فار کرای 2 نسخه دوم بازی های Far Cry است که در اکتبر 2008 توسط استودیوی یوبی
دانلود بازی Far Cry 2 برای ویندوز – فار کرای 2 نسخه دوم بازی های Far Cry است که در اکتبر 2008 توسط استودیوی یوبی سافت مونترال ساخته شده و

دانلود بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر

شاید شما هم اسم بازی های فار کرای را شنیده باشید که توسط استودیو یوبی سافت و زیر مجموعه های آن ساخته می شوند. بازی Far Cry 2 یکی از نسخه های بسیار جذاب این مجموعه است که در این بخش برای شما معرفی می کنیم و در پایان هم می توانید به صورت رایگان آن را از همین جا دریافت کنید. این بازی به عنوان نسخه دوم بازی های فار کرای برای سیستم عامل های ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس وان در سال 2008 منتشر شده است.

دانلود بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر بدون نیار کرک | گیمباتو

فار کرای 2 روایت یک مزدور تیرانداز است که در منطقه جنگلی شرق آفریقا برای کنترل جاکال (دلال اصلحه) با او مبارزه می کند. شما باید شخصیت قابل بازی را از میان 9 شخصیت موجود انتخاب کنید. طراحی محیط با عناصر مختلف و متناسب با سبک این بازی تیراندازی کامپیوتر صورت گرفته است. یوبی سافت مونترال از سال 2005 شروع به ساخت این بازی کرده و تقریبا 3 سال صرف ساخت Far Cry 2 کرده است. کارگردان این بازی یعنی کلینت هاکینگ تمام تلاش خود را کرده تا بازی را واقعی تر از نسخه اصلی تولید کند.

دانلود بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر بدون نیار کرک | گیمباتو

Far Cry 2 نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، و از محیط، گیم پلی باز، دوستان، طراحی تمامی عناصر بازی و جلوه های آن استقبال کرده اند. البته از نظر هوش مصنوعی دشمنان و چند جنبه دیگر هم انتقادهای منفی دریافت کرده است. این مزدور به مجموعه ای از 30 سلاح گرم از جمله تپانچه، تفنگ تهاجمی، راکت انداز، تفنگ تک تیرانداز و خمپاره دسترسی دارد. چند جایزه مهم را هم دریافت کرده و تا سال 2009 حدود سه میلیون نسخه از این بازی به فروش رسیده است. تیم سازنده از بازخورد این این نسخه برای توسعه بازی Far Cry 3 هم استفاده کرده است.

فار کرای 2 قصه دور و درازی دارد که در طول این زمان شما باید سختی های زیادی را تحمل کنید. و همانطور که می دانید سرزمین های آفریقا دارای معادن سنگ های قیمتی است و بیشتر جنگ و ستیز این بازی هم به خاطر همین موضوع رخ می دهد. شما یک مزدور هستید و قرار نیست که تنها برای یک گروه کار کنید.

دانلود بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر بدون نیار کرک | گیمباتو

در این بازی سطح سلامت بازیکن با یک نوار نمایش داده می شود که 5 بخش است و پس از اینکه به پایان نوار برسید، به طور خودکار یکی از دوستان او برای نجات بازیکن وارد می شود و آن را نجات می دهد. اما در صورتی که دوباره سرنگون شود بازی به اتمام می رسد. البته باید این نکته را هم بدانید که مزدور از همان ابتدا به بیماری مالاریا مبتلا می شود و گاه و بی گاه به او حمله می کند و باعث سردرگمی و تاری دید او می شود. مزدور همچنین می تواند از وسایل نقلیه برای جابجایی بین مکان های عملیاتی استفاده کند. برای عبور از مسیرهای خاکی از جیب و موتورهای چهار چرخ استفاده می کند و برای عبور از دریا از قایق های جنگی استفاده می کند. این بازیکن همچنین یک حالت چند نفره دارد که بازیکن می تواند در گروهای 4 نفره برای اهداف خاصی مبارزه کند.

دانلود بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر بدون نیار کرک | گیمباتو

اگر شما هم علاقمند به بازی های تیراندازی اول شخص هستید، بازی Far Cry 2 یک بازی شوتر اول شخص با گیم پلی عالی و عناصر بسیار تاثیر گذار و نزدیک به واقعیت می باشد که هم اکنون می توانید به صورت مستقیم از گیمباتو آن را دانلود کرده و بر روی رایانه تحت ویندوز خود اجرا کنید. اگر شما هم از علاقمندان به بازی های کامپیوتری هستید می توانید تمامی بازی های مورد علاقه خود را از همین جا به صورت رایگان دانلود کنید. بازی های اکشن، ماجراجویی، تیراندازی، جنگی، تخیلی، جهان باز، استراتژیک و غیره.

1 دیدگاه دربارهٔ «بازی Far Cry 2 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-10445-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js2/Far.Cry.2/Far-cry-2-Trailer-Official-HD-720p.mp4' ></span>»

  1. با سلام
    قبلا مشکلی رو مطرح کرده بودم در سری بازی far cry 3 که لینک دانلودش با یه بازی دیگه عوض شده بود، الان دقیقا برای همین بازی یعنی far cry 2 هم همین مشکل وجود داره.
    لطفا لینک این بازی رو هم مثل قبلی درست کنید.
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی