logo.gamebato
در بازی “Shred! Remastered” تمامی ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره، که به دست یک شخصی که با دوچرخه‌سواری کوهستانی مشغول به
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Shred! Remastered” تمامی ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره، که به دست یک شخصی که با دوچرخه‌سواری کوهستانی مشغول به فعالیت است و علاقه‌مند به

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Shred! Remastered شما با ترفندها و ترکیب‌های مریضانه از بیش از 30 دوره مواجه خواهید شد. این دوره‌ها با دست یک دوچرخه‌سوار کوهستانی حرفه‌ای ساخته شده‌اند که به این ورزش علاقه‌مند است و همیشه نسیم این ورزش را نفس می‌کشد. هر یک از این دوره‌ها، مسیر شما را در حالت لبه نگه می‌دارد و شما را به چالش کشیده و ترغیب می‌کند که برای تجربه‌ی چیزهای بیشتر به بازگشت و انجام ترفندهای پیچیده و جذاب تلاش کنید.

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Shred! Remastered که یک بازی ورزشی برای کامپیوتر می باشد , شما درش به نقش یکی از مشهورترین قهرمانان دوچرخه‌سواری کوهستان به نام “سام پیلگریم” وارد می‌شوید. همراه با او، مسیرهای خطرناک و هیجان‌انگیز را با دوچرخه طی خواهید کرد و تجربه‌ی آدرنالین‌باری را در این بازی به‌طور مستقیم خواهید داشت. در بازی مختلف، دوچرخه‌های حرفه‌ای متعددی وجود دارند (12 عدد) که با کمی تمرین و آشنایی با کنترل‌های آن‌ها، به راحتی می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. با شرکت در این بازی، هیجان و انگیزه خود را به تجربه‌ی مهیجی تبدیل خواهید کرد و لذت‌بردن از دوچرخه‌سواری در محیط‌های خطرناک را تجربه خواهید کرد.

دانلود بازی Shred! Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Shred! Remastered در سال 2015 منتشر شد توسعه و ساخت به عهده شرکت ASBO Interactive بود که همین کمپانی این بازی را به بازار عرضه کرد ژانرهای این بازی ورزشی , شبیه سازی , مسابقه ای و آرکید می باشد. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از پرش با دوچرخه در کوهستان های ترسناک لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی