کارتو جوان که در طول طوفان از مادربزرگش جدا می شود، باید از قدرت نقشه برداری ذاتی خود برای نقشه برداری و دستکاری جهان اطراف
کارتو جوان که در طول طوفان از مادربزرگش جدا می شود، باید از قدرت نقشه برداری ذاتی خود برای نقشه برداری و دستکاری جهان اطراف خود در تلاش برای اتحاد

دانلود بازی Carto برای پی سی | گیمباتو

Carto یک بازی ماجراجویی پازل از بالا به پایین است. بازیکن نقش دختر جوانی به نام کارتو را بر عهده می گیرد که طی طوفانی سهمگین از مادربزرگش که نقشه کش حرفه ای است جدا می شود. کارتو که پس از طوفان در جزیره ای غوطه ور شده است، باید راهی برای خروج از مخمصه خود پیدا کند و دوباره با مادربزرگش متحد شود. هر سطح از بازی شامل کشف و جمع‌آوری قطعات مختلف نقشه توسط بازیکن می‌شود که جغرافیای جزیره را تعیین می‌کند و روایت بازی را پیش می‌برد.

دانلود بازی Carto برای PC | گیمباتو

با جابجایی قطعات روی نقشه، بازیکنان همچنین به شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) در انجام کارهای مختلف مانند مکان یابی خانه‌هایشان کمک می‌کنند. Carto توسط استودیوی مستقل تایوانی Sunhead Games توسعه یافته و توسط Humble Games منتشر شده است. محیط بازی از چندین فرهنگ قبیله ای الهام گرفته شده است که سازندگان آنها را به عنوان مرجع الهام در نظر گرفته اند. با توجه به جمع‌آوری بررسی متاکریتیک، Carto عموماً در پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ با استقبال خوبی مواجه شد، در حالی که نسخه رایانه‌های شخصی با نقدهای متفاوت یا متوسطی در زمان خود مواجه شد.

دانلود بازی Carto برای کامپیوتر | گیمباتو

Carto یک بازی کامپیوتری ماجراجویی پازلی است که در سال 2020 توسط Sunhead Games توسعه یافته و توسط Humble Games منتشر شده است. در روز های پایانی ماه اکتبر سال 2020 برای  مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد. نسخه‌های کنسولی بازی معمولاً نقدهای مثبتی دریافت کردند، در حالی که نسخه ویندوز با استقبال متفاوتی روبرو شد. در بخش نظرسنجی فروشگاه استیم اما میانگین 97 از 100 برای بیش از 4000 رأی مأخوذه نشان از مورد تحسین کاربران بودن Carto دارد. آبه روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی دوست داشتنی را هم اینک می توانید با استفاده از لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی