logo.gamebato
یک بازی سوم شخص و داستان محور را در روسیه جایگزین در اواخر قرن نوزدهم بازی کنید، جایی که دیدگاه های مذهبی با واقعیت خشن
امتیاز:
3.9/5
یک بازی سوم شخص و داستان محور را در روسیه جایگزین در اواخر قرن نوزدهم بازی کنید، جایی که دیدگاه های مذهبی با واقعیت خشن در تضاد است. ایندیکا داستان

دانلود بازی INDIKA برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی INDIKA اسم شخصیت شما می باشد , ایندیکا یک راهبه جوان می باشد که در صعومه سرای در روسیه مشغول عبادت می باشد اما این راهبه در ذهن خودش دائما صداهایی را می شنود  که تمام جنبه‌های محیط اطرافش را زیر سوال می‌برد برای مثال در اولین صحنه بازی , او صداها رو در ذهن خود می شنود و مراسم مذکور رو به هم می ریزد. برای همین در بین دیگر راهبه ها شخصیت محبوبی نمی باشد , حال سوال اصلی اینجاست که چگونه نیروی شیطانی ای توانسته به یک شخصیت مقدس در یک مکان مقدس نفوذ کند؟ 

دانلود بازی INDIKA برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی شما شخصیت راهبه جوان یعنی INDIKA باید با صداهای درون خودش که او را به کارهای بد تشویق می کنند مقابله کند , و در این عین باید از دست شیطان هایی و دیگر موجوداتی که قصد جانش  را دارند فرار کند و از حملات آن ها جاخالی دهد. اما یکی از نکات جذاب این بازی حل معما در جریان بازی می باشد , که شما را به چالش می کشد اما آنقدری سخت نیست که بازی را برای شما خسته کننده بکند و از ریتم بازی بکاهد. این بازی جوری محیط بازی را عوض می کند که شما را بارها شگفت زده می کند چون بنده قصد اسپویل بازی را ندارم نمی توانم دقیق تر به شما بگم اما خود را برای این بازی آماده کنید.

دانلود بازی INDIKA برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی کامپیوتری یکی از جدید ترین بازی ترسناک سال 2024 می باشد که به تازگی به صورت کامل منتشر شده است. تاریخ دقیق اکران این بازی 2 ماه می سال 2024 می باشد.  شرکت سازنده این بازی استدیو مستقل Odd Meter می باشد که اولین بازی این شرکت بازی سازی می باشد و کمپانی بازی سازی 11 bit studios آن را منتشر کرده است. ژانرهای غالب این بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد اما دیگر ژانرهای این بازی پازل , رازآلود , ماجراجویی , دلهره آور , سوم شخص می باشد. با توجه به نمره متاکریتکی که دریافت کرده است لحظه ای درنگ نکنید و این بازی را همین الان به صورت کاملا رایگان از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و راز صداهای موجود در سر راهبه جوان یعنی ایندیکا کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی