logo.gamebato
یک تجربه کلاسیک ترسناک بقا در آینده ای دیستوپیایی که در آن بشریت راز تاریکی را کشف کرده است. یک رمز و راز کیهانی را
امتیاز:
3.9/5
یک تجربه کلاسیک ترسناک بقا در آینده ای دیستوپیایی که در آن بشریت راز تاریکی را کشف کرده است. یک رمز و راز کیهانی را کشف کنید، از موجودات وحشتناک

دانلود بازی SIGNALIS برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی SIGNALIS زمانی شروع می‌شود که ماکتی به‌نام الستر از کریواستاز در یک کشتی شکسته بیدار می‌شود. اکنون او در سیاره‌ای سرد گیر افتاده است و سفری به اعماق ناشناخته را آغاز می‌کند.بازی SIGNALIS در آینده‌ای دیستوپیایی می‌گذرد که در آن بشریت منظومه شمسی را مستعمره خود کرده و رژیم توتالیتر یوسان از طریق نظارت و تبلیغات تهاجمی کنترل خود را حفظ می‌کند.

SIGNALIS.banner2

بازی SIGNALIS که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , باید منابعی که در اختیار دارید را مدیریت کنید و ذخیره کنید. علاوه بر آن باید بتوانید پازل ها و معماهای پیش روی خود را حل کنید و باید موجودات ترسناکی را نیز با اسلحه خود نابود کنید و گوشه‌های تاریکی از یک سفینه فضایی متروک را کاوش کرده و در سرنوشت اسرارآمیز ساکنینیک مرکز محکوم به فنا کاوش کنید و آن چیزی که در زیر آن نهفته است را جستجو کنید.

دانلود بازی SIGNALIS برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری SIGNALIS توسط استدیو rose-engine ساخته شده و توسعه یافته است و با همکاری دو کمپانی بازی سازی PLAYISM , Humble Games در ماه اکتبر سال 2022 به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , اکشن , رازآلود , پازل , تخیلی و آینده می باشد. نظر کاربران اسیتم به این بازی به شدت مثبت بوده است و نمره خوبی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما اگر جز دسته ای هستید که به بازی های با جو بازی ترسناک علاقه مند هستید می توانید همین الان از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و متوجه بشوید که در این سفینه چه اتفاقی رخ داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی