logo.gamebato
از سوی سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt یک داستان کاملاً جدید در دنیای بی‌رحمانه و پیچیده ویچر گرالت از ریویا منتشر می‌شود. جهان در آستانه هرج و مرج قرار دارد، زیرا تنش بین امپراتوری تشنه قدرت نیلفگاردی و قلمروهای مغرور شمالی روزانه افزایش می یابد. در مواجهه با یک تهاجم قریب‌الوقوع، Meve – ملکه کهنه سرباز لیریا و ریویا – مجبور می‌شود یک بار دیگر وارد مسیر جنگ و عازم سفری تاریک مملو از ویرانی و انتقام شود…
امتیاز:
3.9/5
از سوی سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt یک داستان کاملاً جدید در دنیای بی‌رحمانه و پیچیده ویچر گرالت از ریویا منتشر می‌شود. جهان در آستانه هرج و مرج قرار دارد، زیرا تنش بین امپراتوری تشنه قدرت نیلفگاردی و قلمروهای مغرور شمالی روزانه افزایش می یابد. در مواجهه با یک تهاجم قریب‌الوقوع، Meve – ملکه کهنه سرباز لیریا و ریویا – مجبور می‌شود یک بار دیگر وارد مسیر جنگ و عازم سفری تاریک مملو از ویرانی و انتقام شود…

دانلود بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای پی سی | گیمباتو

Thronebreaker یک بازی کامپیوتری نقش‌آفرینی تک نفره است که در دنیای The Witcher اتفاق می‌افتد که کاوش مبتنی بر روایت را با پازل‌های منحصربه‌فرد و مکانیک‌های نبرد کارتی ترکیب می‌کند. در کمپین 30 ساعته Thronebreaker، بازیکن کنترل ملکه Meve، حاکم لیریا و ریویا را در طول رویدادهایی که قبل از بازی ویدیویی The Witcher انجام می‌دهند، به دست می‌گیرد. به عنوان رهبر یکی از پادشاهی های شمالی، Meve یک نیروی مخالف کوچک را رهبری می کند که باید برای پس گرفتن شمال بجنگد و در عین حال اتحاد ایجاد کند. بازی دارای سیستمی از انتخاب ها و پیامدهایی است که داستان را (که توسط شخصیتی به نام Storyteller پخش می شود و روایت می شود) به جهت دیگری تغییر می دهد یا بر روند بازی تأثیر می گذارد.

دانلود بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای PC | گیمباتو

دنیای بازی متشکل از پنج منطقه است که قبلاً در فرنچایز The Witcher هرگز کشف نشده بود: Rivia، Lyria، Angren، Maakam و Lower Aedirn. کاوش در تعدادی از نقشه های بزرگ با پرسپکتیو ایزومتریک مشابه دروازه بالدور انجام می شود. ارتش ملکه Meve با یک دسته کارت قابل تنظیم نمایش داده می شود و مبارزه در مسابقاتی شبیه به بازی “Gwent” با چند تفاوت انجام می شود. هر بازیکن یک نوبت می‌گیرد تا یک کارت از دست خود بازی کند، یا پاس بدهد و نوبت خود را تمام کند. کارت های مختلف ارزش های متفاوتی دارند، برخی از آنها توانایی های ویژه ای دارند که به طرق مختلف در تعامل هستند. هرکسی که پس از ضربه زدن هر دو بازیکن بالاترین ارزش کل روی تخته را داشته باشد، برنده راند است.

دانلود بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای کامپیوتر | گیمباتو

Thronebreaker: The Witcher Tales یک بازی ویدئویی نقش آفرینی است که توسط CD Projekt Red توسعه یافته است. این بازی یک فرانچایز اسپین آف از مجموعه بازی های ویدیویی The Witcher است و به عنوان یک جزء مستقل تک نفره برای Gwent: The Witcher Card Game عمل می کند. Thronebreaker در اکتبر 2018 برای مایکروسافت ویندوز، در 4 دسامبر 2018 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در ژانویه 2020 برای نینتندو سوییچ و در جولای 2020 برای iOS منتشر شد و نسخه اندروید آن در 17 ژوئن 2021 منتشر شد. به گفته مجری بررسی متاکریتیک، Thronebreaker: The Witcher Tales نقدهای «به طور کلی مطلوب» دریافت کرد. این بازی به دلیل تعداد کم مخاطبان GOG.com در آن زمان، انتظارات فروش CD Projekt Red را برآورده نکرد. اما این چیزی از خوبی های بی شمار این بازی کم نمی کند، به خصوص این که آخرین نسخه ی منتشر شده توسط GOG به همراه تمامی بافت های مورد نیاز برای 4K رندرینگ این بازی و دیگر الحاقیات قابل دانلود مربوط به آن به صورت فوق فشرده سازی شده از طریق لینک های مستقیم زیر در دسترس شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن قرار داده شده و شما می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از وبسایت گیمباتو دانلود و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.2 – 3553184 + Bonus + Patch + 4k Textures DLC Pack – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 282MB Download
نسخه قدیمی تر v1.0.2.12 – FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 833MB Download
Goodies Pack – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 611MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 85 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300 Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300 CPU
NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon R7 265 NVIDIA GeForce GT 730 | Radeon R7 240 VGA
4GB 4GB RAM
8GB 8GB HDD
Windows 7 / 8 / 8.1 /10 (64bit) Windows 7 / 8 / 8.1 /10 (64bit) OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی