logo.gamebato
ماجراجویی بزرگ لاکی را تجربه کنید. لاکی دختری بازگوش می باشد که نقشه گنجی بسیار باارزش را از مادرش دیافت کرده. حال وظیفه شما این
امتیاز:
3.9/5
ماجراجویی بزرگ لاکی را تجربه کنید. لاکی دختری بازگوش می باشد که نقشه گنجی بسیار باارزش را از مادرش دیافت کرده. حال وظیفه شما این است که نشانی های گفته

دانلود بازی DreamWorks Spirit Lucky's برای PC | گیمباتو

در بازی DreamWorks Spirit Lucky’s Big Adventure شما نقش دختری جوان و بازیگوش را باز خواهید کرد که به دنبال گنج با ارزشی می گردد. بازی با ترکیب سبک های ماجراجویی و جهان باز و طراحی بسیار زیبا و رنگارنگ تجربه ای خاص و خارق العاده را برای شما بجا خواهد گذاشت. اسب خود را بردارید و به دل طبیعت بزنید، با دورین خود از منظره های زیبا عکس بگیرید و از بازی لذت ببرید.

دانلود بازی DreamWorks Spirit Lucky's برای PC | گیمباتو

بازی جهان باز کامپیوتری DreamWorks Spirit Lucky’s Big Adventure بازگو کننده داستان زندگی دختری به اسم لاکی می باشد. او پس از اینکه مادرش را از دست می دهد نقشه گنجی در اتاق آن پیدا می کند. نقشه گنجی بسیار باارزش که در آن از شعر های مبهم برای راهنمایی و پیدا کردن گنج استفاده شده است. مسیر های گفته شده را دنبال کنید و پازل های مختلف را حل کرده تا نشانی بعدی را بیابید. مراقب خطر های احتمالی باشید و درست ترین تصمیمات را بگیرید. در ادامه بازی با شخصی پلید و مرموز به اسم هندریکس مواجه می شوید که قصد دارد نقشه گنج شما را برای خود کند.

دانلود بازی DreamWorks Spirit Lucky's برای PC | گیمباتو

بازی DreamWorks Spirit Lucky’s Big Adventure یک بازی ماجراجوبی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی AHEARTFULOFGAMES ساخته و در سال 2021 توسط شرکت بازی سازی Outright Games Ltd به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و در این مسیر پر پیچ و خم لاکی را همراهی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی