Little Nightmares II یک بازی ماجراجویی معلق است که در آن شما در نقش مونو، پسر جوانی که در دنیایی به دام افتاده است بازی
Little Nightmares II یک بازی ماجراجویی معلق است که در آن شما در نقش مونو، پسر جوانی که در دنیایی به دام افتاده است بازی می کنید که توسط یک

به دنیای ترسناک جذاب در Little Nightmares II بازگردید، یک بازی ماجراجویی در تعلیق که در آن شما در نقش مونو، پسر جوانی که در دنیایی به دام افتاده است بازی می‌کنید که توسط انتقال زمزمه‌ای از یک برج دور دستخوش تحریف شده است. با سیکس، دختری با بارانی زرد، به عنوان راهنمای خود، مونو برای کشف اسرار تاریک برج سیگنال حرکت می کند. سفر آنها آسان نخواهد بود. مونو و سیکس با انبوهی از تهدیدات جدید از سوی ساکنان وحشتناک این دنیا روبرو خواهند شد. آیا جرات رویارویی با این مجموعه کابوس های کوچک جدید را خواهید داشت؟!

دانلود بازی Little Nightmares II برای کامپیوتر | گیمباتو

Little Nightmares II یک بازی ماجراجویی ترسناک در پلتفرم پازل است که توسط استودیو Tarsier Studios ساخته شده و توسط Bandai Namco Entertainment برای کامپیوتر منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی برای بازی کابوس های کوچک 2017 است. داستان که قبل از وقایع بازی اول است، مونو را دنبال می کند که باید با سیکس، قهرمان بازی قبلی، برای جان سالم به در بردن از وحشت شهر رنگ پریده و کشف رازهای تاریک آن همکاری کنند.  نسخه ارتقا یافته با عنوان Little Nightmares II: Enhanced Edition توسط Supermassive Games توسعه یافته و در 25 آگوست 2021 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

دانلود بازی Little Nightmares II برای کامپیوتر | گیمباتو

در یک ماجراجویی ناراحت‌کننده که هرگز فراموش نخواهید کرد، شیرجه بزنید، اکنون با کیفیت 4K مسحورکننده با FPS نامحدود بهبود یافته است. ارتقای بصری نسخه پیشرفته شامل بازتاب‌های ردیابی پرتو، سایه‌های حجمی بهبود یافته و افزایش جزئیات بازی مانند ذرات تعاملی است. میکس صدای سه بعدی فراگیر جدید نیز در نسخه های 5.1 کاناله و 7.1 کاناله قابل دسترسی خواهد بود تا Little Nightmares II تان را حتی فراگیرتر کنید. برای تجربه پیشرفته بهینه به حداقل سیستم زیر نیاز خواهید داشت:

پردازنده مرکزی : Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 1600

حافظه رم: 8GB

پردازنده گرافیکی: NVIDIA RTX 2080 8GB یا AMD RX 6800

سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی.

دانلود بازی Little Nightmares II برای کامپیوتر | گیمباتو

آخرین نسخه موجود از نسخه های فشرده و با کیفیت بالای این بازی خاص رو همین حالا می تونید از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی