logo.gamebato
Age of Wonders: Shadow Magic سومین ورودی از مجموعه استراتژی فانتزی برنده جایزه است. این بازی مورد علاقه طرفداران، تلفیقی ستایش شده از ساخت امپراتوری،
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders: Shadow Magic سومین ورودی از مجموعه استراتژی فانتزی برنده جایزه است. این بازی مورد علاقه طرفداران، تلفیقی ستایش شده از ساخت امپراتوری، نقش آفرینی و نبرد تاکتیکی

دانلود بازی Age of Wonders: Shadow Magic برای پی سی | گیمباتو

Age of Wonders: Shadow Magic سری تحسین شده استراتژی فانتزی را به اوج جدیدی می برد. این بازی که در ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی برای Age of Wonders II برنامه ریزی شده بود، اما به عنوان یک دنباله مستقل منتشر شد، دارای سه نژاد جدید (Syrons، Nomads و Shadow Demons)، واحدهای جدید و علاوه بر دنیای بالا و پایین ، شامل یک سطح جدید به نام دنیای سایه و همچنین برخی دیگر از جزئیات دیگر می شود.

دانلود بازی Age of Wonders: Shadow Magic برای PC | گیمباتو

این بازی دارای یک جهان در سه سطح مختلف، سطح، زیرزمین و دنیای سایه است. سناریوها ممکن است در یک یا چند سطح از این سطوح رخ دهند. بازی را می توان در یک حالت همزمان بازی کرد که در آن بازیکنان واحدهای خود را همزمان در طول چرخش حرکت می دهند و یا در یک حالت نوبتی سنتی. این بازی هم در حالت overworld انجام می‌شود که در آن طرف‌ها حرکت می‌کنند و بالا می‌روند، ساختارها ساخته می‌شوند و قهرمانان قرارداد می‌گیرند، و همچنین در حالت نبرد.

دانلود بازی Age of Wonders: Shadow Magic برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders: Shadow Magic یک بازی کامپیوتری استراتژیک نوبتی در محیطی فانتزی است. Shadow Magic سومین تجسم مجموعه عصر شگفتی ها است و دنباله مستقیم Age of Wonders II: The Wizard’s Throne است. هر سه بازی توسط استودیو Triumph ساخته شده اند. این بازی در اصل جانشین معنوی استاد جادو یا به انگلیسی Master of Magic است. آخرین به روز رسانی منتشر شده توسط GOG از این بازی محبوب در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن می توانید آن را از طریق لینک مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی