logo.gamebato
Age of Wonders II دنباله ی مورد انتظار پدیده استراتژی برنده جایزه یعنی Age of Wonders است. Age of Wonders II با ارائه ترکیبی نیروبخش
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders II دنباله ی مورد انتظار پدیده استراتژی برنده جایزه یعنی Age of Wonders است. Age of Wonders II با ارائه ترکیبی نیروبخش از Empire Building، Role Playing

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizards's Throne برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne یک بازی کامپیوتری استراتژیک نوبتی در محیطی فانتزی است. دنباله Age of Wonders، که توسط توسعه دهنده بازی های ویدیویی هلندی Triumph Studios ساخته شده است. برخلاف بازی Age of Wonders که بازیکن می‌تواند رهبر خود را از نقشه حذف کند، بازیکنان Age of Wonders II نقش جادوگری که ورد های جادویی اجرا می کند را بر عهده می‌گیرند که نمی‌توان آن را ارتقا داد، اما در شرایط خاص می‌تواند از کشته شدن جان سالم به در ببرد.

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizard's Throne برای PC | گیمباتو

برخلاف Age of Wonders، نقشه‌های نبردهای تاکتیکی اکنون بسیار کوچک‌تر هستند. این امر منجر به نبرد سریعتر و مانور کمتر واحدها شد. همچنین بر خلاف نسخه قبلی خود، هنگام به دست آوردن سطوح جدید، قهرمانان دیگر نمی توانند مهارت های جدیدی را از لیستی از تمام مهارت های موجود انتخاب کنند. در عوض، بازیکن مجبور است بسته به کلاس قهرمان، یکی از سه مهارت پیشنهادی را انتخاب کند. در Age of Wonders، جادو از طریق توانایی‌های طلسم‌سازی رهبران و قهرمانان استفاده می‌شود و طلسم‌های جهانی را می‌توان با فاصله‌ای از قهرمان دور انداخت. استفاده از طلسم ها در مبارزات محدود به نبردهایی است که در آن قهرمانی با طلسم حضور دارد.

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizards's Throne برای پی سی | گیمباتو

استفاده از جادو در Age of Wonders II از سیستم “دامنه” استفاده می کند. طلسم ها را فقط می توان در دامنه جادوگر ریخته گری یا دامنه جادوگر متحد اجرا کرد. دامنه های جادویی می توانند با یکدیگر همپوشانی داشته باشند و در حالت ساده، بر روی Wizard متمرکز می شوند. هنگامی که یک جادوگر در برج جادوگر حضور دارد، شعاع دامنه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و علاوه بر آن توسط دیگر برج‌های جادوگر، رله‌های جادویی و قهرمانان تحت کنترل بازیکن تابش می‌شود. جادوهای سراسری را تنها می‌توان توسط جادوگر از طریق یک کتاب طلسم واقع در رابط کاربری اصلی انجام داد. جادوها می توانند در نبرد توسط قهرمانان درگیر در نبرد یا (به شرطی که نبرد در دامنه آنها انجام شود) جادوگر که هر طرفی را که وارد نبرد می شود کنترل می کند. تعریف و تمجید منتقدین از این بازی در زمان خودش بسیار بود. نسخه ی فشرده سازی شده ی این بازی از طریق لینک مستقیم مندرح در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو در اختیار شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن قرار داده شده است تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجر نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی