logo.gamebato
Age of Wonders II دنباله ی مورد انتظار پدیده استراتژی برنده جایزه یعنی Age of Wonders است. Age of Wonders II با ارائه ترکیبی نیروبخش از Empire Building، Role Playing و Warfare، استراتژی نوبتی را به اوج جدیدی می رساند.
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders II دنباله ی مورد انتظار پدیده استراتژی برنده جایزه یعنی Age of Wonders است. Age of Wonders II با ارائه ترکیبی نیروبخش از Empire Building، Role Playing و Warfare، استراتژی نوبتی را به اوج جدیدی می رساند.

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizards's Throne برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne یک بازی کامپیوتری استراتژیک نوبتی در محیطی فانتزی است. دنباله Age of Wonders، که توسط توسعه دهنده بازی های ویدیویی هلندی Triumph Studios ساخته شده است. برخلاف بازی Age of Wonders که بازیکن می‌تواند رهبر خود را از نقشه حذف کند، بازیکنان Age of Wonders II نقش جادوگری که ورد های جادویی اجرا می کند را بر عهده می‌گیرند که نمی‌توان آن را ارتقا داد، اما در شرایط خاص می‌تواند از کشته شدن جان سالم به در ببرد.

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizard's Throne برای PC | گیمباتو

برخلاف Age of Wonders، نقشه‌های نبردهای تاکتیکی اکنون بسیار کوچک‌تر هستند. این امر منجر به نبرد سریعتر و مانور کمتر واحدها شد. همچنین بر خلاف نسخه قبلی خود، هنگام به دست آوردن سطوح جدید، قهرمانان دیگر نمی توانند مهارت های جدیدی را از لیستی از تمام مهارت های موجود انتخاب کنند. در عوض، بازیکن مجبور است بسته به کلاس قهرمان، یکی از سه مهارت پیشنهادی را انتخاب کند. در Age of Wonders، جادو از طریق توانایی‌های طلسم‌سازی رهبران و قهرمانان استفاده می‌شود و طلسم‌های جهانی را می‌توان با فاصله‌ای از قهرمان دور انداخت. استفاده از طلسم ها در مبارزات محدود به نبردهایی است که در آن قهرمانی با طلسم حضور دارد.

دانلود بازی Age of Wonders II: The Wizards's Throne برای پی سی | گیمباتو

استفاده از جادو در Age of Wonders II از سیستم “دامنه” استفاده می کند. طلسم ها را فقط می توان در دامنه جادوگر ریخته گری یا دامنه جادوگر متحد اجرا کرد. دامنه های جادویی می توانند با یکدیگر همپوشانی داشته باشند و در حالت ساده، بر روی Wizard متمرکز می شوند. هنگامی که یک جادوگر در برج جادوگر حضور دارد، شعاع دامنه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و علاوه بر آن توسط دیگر برج‌های جادوگر، رله‌های جادویی و قهرمانان تحت کنترل بازیکن تابش می‌شود. جادوهای سراسری را تنها می‌توان توسط جادوگر از طریق یک کتاب طلسم واقع در رابط کاربری اصلی انجام داد. جادوها می توانند در نبرد توسط قهرمانان درگیر در نبرد یا (به شرطی که نبرد در دامنه آنها انجام شود) جادوگر که هر طرفی را که وارد نبرد می شود کنترل می کند. تعریف و تمجید منتقدین از این بازی در زمان خودش بسیار بود. نسخه ی فشرده سازی شده ی این بازی از طریق لینک مستقیم مندرح در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو در اختیار شما کاربران مشتاق به انجام و تجربه ی آن قرار داده شده است تا بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجر نمائید.

نسخه (July 15, 2002)
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 461MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Pentium 300+ CPU CPU
DirectX compatible graphic card VGA
64MB RAM
500MB HDD
Windows 95 or later OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی