logo.gamebato
در This War of Mine، تمرکز از عملیات نظامی که در اکثر بازی‌ها به تصویر کشیده می‌شود، تغییر می‌کند. در عوض، این یک بازی بقا تاریک است که در آن بازیکنان گروهی از غیرنظامیان را کنترل می‌کنند که تلاش می‌کنند در یک شهر محاصره شده زنده بمانند. در طول روز، تک تیراندازهای خارج از منزل شما را از ترک پناهگاهتان باز می دارند و به بازیکنان فرصت می دهند تا کاردستی کنند، تجارت کنند، پناهگاهشان را ارتقا دهند، به مردمشان غذا بدهند و آنان را درمان کنند.
امتیاز:
3.9/5
در This War of Mine، تمرکز از عملیات نظامی که در اکثر بازی‌ها به تصویر کشیده می‌شود، تغییر می‌کند. در عوض، این یک بازی بقا تاریک است که در آن بازیکنان گروهی از غیرنظامیان را کنترل می‌کنند که تلاش می‌کنند در یک شهر محاصره شده زنده بمانند. در طول روز، تک تیراندازهای خارج از منزل شما را از ترک پناهگاهتان باز می دارند و به بازیکنان فرصت می دهند تا کاردستی کنند، تجارت کنند، پناهگاهشان را ارتقا دهند، به مردمشان غذا بدهند و آنان را درمان کنند.

دانلود بازی This War of Mine برای پی سی | گیمباتو

در This War Of Mine شما به عنوان یک سرباز نخبه بازی نمی کنید، بلکه به ایفای نقش گروهی از غیرنظامیان در تلاش برای زنده ماندن در یک شهر محاصره شده هستند می پردازید. مبارزه با کمبود غذا، دارو و خطر دائمی تک تیراندازها و رفتگران متخاصم… بازی تجربه ای از جنگ را ارائه می دهد که از زاویه ای کاملاً جدید دیده می شود. This War of Mine: Final Cut نسخه قطعی و بازسازی شده بازی است که شامل تمام به روز رسانی ها و الحاقات رایگان منتشر شده تا کنون است و نه تنها یک سناریوی جدید را معرفی می کند، بلکه همه سناریوها را با مکان های شناخته شده از DLC های قصه ها گسترش می دهد – حتی اگر شما مالک آن ها نباشید. به عبارت کوتاه – این بدان معناست که اکنون می توانید بازی های زیادی را تجربه کنید که قبلاً هرگز دیده نشده اند و با چالش های جدید مبارزه کنید.

دانلود بازی This War of Mine برای کامپیوتر | گیمباتو

راه طولانی بوده است. با این حال، تمام داستان ها باید به پایان برسد. این جنگ من یا همان This War of Mine به مدت پنج سال از زمان انتشار خود تجربه هیجان انگیزی از زندگی در جنگ را به عنوان یک غیرنظامی به شما می دهد. به‌روزرسانی‌ها و بسط‌های متعدد تجربه را گسترش داده و آن را با سایه‌ها و تونالیته‌های بیشتری از وجود سخت غیرنظامی در زمان جنگ پر کرده است. اکنون، به مناسبت پنجمین سالگرد انتشار اصلی، استودیوهای 11 بیت با افتخار این جنگ من: فاینال کات را به شما تقدیم می کنند. این War of Mine: Final Cut شامل تمام به‌روزرسانی‌ها و بسط‌های رایگان منتشر شده تا کنون است و نه تنها یک سناریو جدید را معرفی می‌کند، بلکه همه سناریوها را با مکان‌های شناخته شده از DLC‌های Stories گسترش می‌دهد – حتی اگر شما مالک آن نباشید. به عبارت کوتاه – این بدان معناست که اکنون می توانید بازی های زیادی را تجربه کنید که قبلاً هرگز دیده نشده اند و با چالش های جدید مبارزه کنید!

دانلود بازی This War of Mine برای کامپیوتر | گیمباتو

This War of Mine یک بازی کامپیوتری سبک بقا در جنگ است که توسط شرکت بازی سازی لهستانی 11 Bit Studios ساخته و منتشر شده است. این بازی با بیشتر بازی‌های ویدیویی با مضمون جنگ، با تمرکز بر تجربه غیرنظامی جنگ به جای نبرد در خط مقدم تفاوت دارد. شخصیت ها باید تصمیمات سخت زیادی بگیرند تا بتوانند از خطرات روزمره جان سالم به در ببرند. بسته به تصمیماتی که در بازی گرفته می شود، پایان های مختلفی برای هر شخصیت وجود دارد. This War of Mine برای Microsoft Windows، OS X و Linux در نوامبر 2014 منتشر شد. پورت اندروید در 14 جولای 2015 منتشر شد و به دنبال آن پورت iOS در روز بعد (15 جولای) منتشر شد. این بازی بیش از 7 میلیون نسخه در سراسر جهان در چندین پلتفرم فروخته است! پیشنهاد می کنیم این بازی منحصر به فرد را که برنده ی جوایز متعددی هم شده به هیچ عنوان از دست ندهید. به این منظور کافیه که فایل های فشرده سازی شده ی آخرین نسخه ی موجود از این بازی رو، از طریق لینک های مستقیم درج شده در قسمت دانلود ها می توانید با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از پایگاه داده های وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کرده سپس به اجرای آن بپردازید و از لحظه لحظه ی تجربه ی ان لذت ببرید.

نسخه Final Cut Complete Edition v6.0.7-42471 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 812MB Download
GOG Goodies Pack 48.9MB Download
نسخه Complete Edition DC20201113 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 669MB Download
نسخه Final Cut v6.0.7 – FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.7GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.5GHz Quad Core 2.4GHz Dual Core CPU
NVIDIA GTX 660 or better, Radeon HD 7950 or better, Shader Model 3.0 GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0 VGA
4GB 2GB RAM
HDD
Windows 7/8/10 Windows 7/8/10 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی