The Banner Saga یک بازی ویدئویی نقش آفرینی فانتزی است که در آن بازیکنان دو گروه را کنترل می کنند که هر کدام با بنری
The Banner Saga یک بازی ویدئویی نقش آفرینی فانتزی است که در آن بازیکنان دو گروه را کنترل می کنند که هر کدام با بنری (پرچمی) که حمل می کنند

دانلود بازی The Banner Saga برای PC | گیمباتو

The Banner Saga یا به فارسی حماسه بنر یک داستان تعاملی است، به این معنی که ممکن است چندین رویداد بسته به انتخاب بازیکن اتفاق بیفتد یا خیر. این بازی از دو شخصیت قابل بازی پیروی می کند که هر کدام داستان خود را دارند که در نهایت در یک شخصیت ادغام می شود. هسته اصلی بازی یک کمپین تک نفره از مبارزات نوبتی است که از بازی هایی مانند Final Fantasy Tactics و Shining Force الهام گرفته شده است و بازیکن آنان را کنترل می کند و می تواند گروهی از شخصیت ها را با توانایی های مکمل تشکیل دهد.

دانلود بازی The Banner Saga برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی در دنیایی الهام گرفته از افسانه وایکینگ ها اتفاق می افتد، اتمسفر آن در یک گرگ و میش همیشگی گیر کرده است، زیرا خورشید هفته ها قبل از رویدادهای بازی از حرکت بازماند، جمعیت موجود عمدتاً توسط انسان ها و موجودات غول مانند به نام وارل ها، همانند Dredge ها، یک نژاد باستانی ساکن که اعتقاد بر این است که برای قرن ها منقرض شده است و بازمی گردند تا همه آنها را بکشد تشکیل یافته. حماسه بنر برای مایکروسافت ویندوز بر اساس 74 بررسی انتقادی در متاکریتیک، امتیاز کلی 80 از 100 را به دست آورده است که به معنای “بررسی های کلی مثبت” است.

دانلود بازی The Banner Saga برای پی سی | گیمباتو

The Banner Saga یک بازی کامپیوتری نقش آفرینی تاکتیکی است که توسط Stoic Studio توسعه یافته و توسط Versus Evil منتشر شده است. در سال 2014 برای رایانه های شخصی و تلفن های همراه، در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در سال 2018 برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی که در دنیایی تخیلی با الهام از اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می‌افتد، داستان کاروان بازیکنان را به طور کلی روایت می‌کند، زیرا آنها با نژادی جنگ‌جو به نام Dredge که انسان‌ها را تحقیر می‌کند مبارزه می‌کنند. بازی دو شخصیت قابل بازی را دنبال می کند که داستان های جداگانه آنها در نهایت با هم ادغام می شوند. داستان تعاملی بسته به تصمیم بازیکنان تغییر می کند. توسعه دهنده بازی، Stoic Studio، توسط سه طراح سابق BioWare تاسیس شد. بودجه ساخت بازی از طریق Kickstarter، یک پلتفرم تامین مالی جمعی تامین شد. به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی هم اینک از طریق لینک های مستقیم در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو در دسترس عموم قرار داده شده و شما عزیزان می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی