logo.gamebato
The Banner Saga یک بازی ویدئویی نقش آفرینی فانتزی است که در آن بازیکنان دو گروه را کنترل می کنند که هر کدام با بنری (پرچمی) که حمل می کنند نشان داده می شود.
امتیاز:
3.9/5
The Banner Saga یک بازی ویدئویی نقش آفرینی فانتزی است که در آن بازیکنان دو گروه را کنترل می کنند که هر کدام با بنری (پرچمی) که حمل می کنند نشان داده می شود.

دانلود بازی The Banner Saga برای PC | گیمباتو

The Banner Saga یا به فارسی حماسه بنر یک داستان تعاملی است، به این معنی که ممکن است چندین رویداد بسته به انتخاب بازیکن اتفاق بیفتد یا خیر. این بازی از دو شخصیت قابل بازی پیروی می کند که هر کدام داستان خود را دارند که در نهایت در یک شخصیت ادغام می شود. هسته اصلی بازی یک کمپین تک نفره از مبارزات نوبتی است که از بازی هایی مانند Final Fantasy Tactics و Shining Force الهام گرفته شده است و بازیکن آنان را کنترل می کند و می تواند گروهی از شخصیت ها را با توانایی های مکمل تشکیل دهد.

دانلود بازی The Banner Saga برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی در دنیایی الهام گرفته از افسانه وایکینگ ها اتفاق می افتد، اتمسفر آن در یک گرگ و میش همیشگی گیر کرده است، زیرا خورشید هفته ها قبل از رویدادهای بازی از حرکت بازماند، جمعیت موجود عمدتاً توسط انسان ها و موجودات غول مانند به نام وارل ها، همانند Dredge ها، یک نژاد باستانی ساکن که اعتقاد بر این است که برای قرن ها منقرض شده است و بازمی گردند تا همه آنها را بکشد تشکیل یافته. حماسه بنر برای مایکروسافت ویندوز بر اساس 74 بررسی انتقادی در متاکریتیک، امتیاز کلی 80 از 100 را به دست آورده است که به معنای “بررسی های کلی مثبت” است.

دانلود بازی The Banner Saga برای پی سی | گیمباتو

The Banner Saga یک بازی کامپیوتری نقش آفرینی تاکتیکی است که توسط Stoic Studio توسعه یافته و توسط Versus Evil منتشر شده است. در سال 2014 برای رایانه های شخصی و تلفن های همراه، در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در سال 2018 برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی که در دنیایی تخیلی با الهام از اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می‌افتد، داستان کاروان بازیکنان را به طور کلی روایت می‌کند، زیرا آنها با نژادی جنگ‌جو به نام Dredge که انسان‌ها را تحقیر می‌کند مبارزه می‌کنند. بازی دو شخصیت قابل بازی را دنبال می کند که داستان های جداگانه آنها در نهایت با هم ادغام می شوند. داستان تعاملی بسته به تصمیم بازیکنان تغییر می کند. توسعه دهنده بازی، Stoic Studio، توسط سه طراح سابق BioWare تاسیس شد. بودجه ساخت بازی از طریق Kickstarter، یک پلتفرم تامین مالی جمعی تامین شد. به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی هم اینک از طریق لینک های مستقیم در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو در دسترس عموم قرار داده شده و شما عزیزان می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

نسخه v2.60.02 – GOG + Bonus Content
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.89GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده به افراد بالای 16 سال.

دارای میانگین امتیازات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
4GB 2GB RAM
6GB 4GB HDD
Windows 10 Windows 7 SP1 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی