logo.gamebato
Submerged Hidden Depths شما وارد دنیایی زیبا ولی ویرانه می‌شوید و کاوش‌های خود را در آن آغاز می‌کنید. در این بازی، یک شهر غرق‌شده به
امتیاز:
3.9/5
Submerged Hidden Depths شما وارد دنیایی زیبا ولی ویرانه می‌شوید و کاوش‌های خود را در آن آغاز می‌کنید. در این بازی، یک شهر غرق‌شده به چشم می‌خورد که آسمان خراش‌ها

دانلود بازی Submerged Hidden Depths برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Submerged Hidden Depths در یک شهر غرق‌شده و مخروبه، جریان شورش‌آمیزی به وقوع پیوسته است. این شهر مرموز، پر از رازهای پنهان و ماجراهای مرموز است و به چالش ماجراجویان می‌اندازد. این شهرها و روستاهای خراب‌شده، به نظر می‌رسد در اعماق اقیانوس با موجوداتی شیطانی و ترسناک، در معرض خطر قرار گرفته‌اند. شما به عنوان شخصیت‌های اصلی بازی با نام‌های Miku و Taku، به اکتشاف این دنیای زیبا و رنگارنگ می‌پردازید و از رمزها و رازهای آن پرده‌برداری می‌کنید. گیم‌پلی این بازی کاملاً بر مبنای گشت و گذار و حل کردن معما طراحی شده است و هیچ نبرد یا مبارزه‌ای در آن وجود نخواهد داشت.

دانلود بازی Submerged Hidden Depths برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Submerged Hidden Depths که یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد، هر یک از شخصیت‌های اصلی، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. یکی از آن‌ها دارای قدرت‌های ویژه‌ای است که در تلاش است مسیر صحیح برای بهره‌برداری از این قدرت‌ها را پیدا کند، در حالی که دیگری نیاز دارد جلوی اثرات مخرب این قدرت‌ها را بگیرد. شما در طول بازی باید از موانع مختلف عبور کرده، معماهای متنوعی را حل کنید و با گشت و گذار، اطلاعات و داستان‌های پس‌زمینه‌ی این سرزمین را کشف کنید. گرافیک هنری و رنگارنگ بازی، با شخصیت‌ها و محیط‌های سه‌بعدی زیبا، چشم‌نوازی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی Submerged Hidden Depths برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Submerged Hidden Depths که در سال 2022 منشتر شد و توسط شرکت Uppercut Games Pty Ltd توسعه و ساخته شد هم چنین این کمپانی این بازی را به بازار عرضه کرد این بازی در ژانرهای جهان باز , ماجراجویی می باشد نمره این بازی از منتقدان قابل قبول می باشد.همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این دنیای غرق شده ماجراجویی بکنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی