بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن و ماجراجویی یادآور فیلم های وسترن بوده و شما را با حوادث پیش بینی نشده جهان وحشی غرب آشنا
بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن و ماجراجویی یادآور فیلم های وسترن بوده و شما را با حوادث پیش بینی نشده جهان وحشی غرب آشنا می کند. در اپیزودهای مختلف

بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن که توسط تیم WolfEye Studios توسعه یافته و به تازگی توسط کمپانی Diwali Digital منتشر شد. این بازی با زاویه دوربین Isometric (از بالا) روایت می شود. داستان بازی در غرب وحشی و با اتفاقات و موجودات مخالفی جریان دارد. در این بازی ماجراجویانه و پر از برخورد شما برای زنده ماندن باید آمادگی برخورد با موجودات خارق العاده را داشته باشید, شخصیت های مختلف را کشف کنید و در قالب آنها به کشف جهان تاریک و وهم آلود غرب بپردازید.

WEIRD WEST.banner2

WEIRD WEST آینه تمام نمای دنیای پرحادثه و غیرقابل پیش بینی غرب است. شما با تصمیماتی که می گیرد می توانید ادامه بازی را تعیین کنید. در این بازی با انواع سلاح های سرد و تفنگ های مختلف و قدرتمند می توانید به حساب دشمنان خود برسید.

داستان بازی 5 اپیزود را روایت می کند که در هر اپیزود گیمر می تواند در نقش یک شخصیت مخالف قرار گرفته و به بازی بپردازد. در اپیزود اول بازی اکشن WEIRD WEST بازیکن با شماتیک کلی داستان آشنا شده و با بقیه کاراکترهای اصلی بازی آشنا می شود. و داستان از آنجا شروع میشود که Stillwater یکی تیم خشن و ترسناک دست به کشت و کشتار زده و مردم را غارت کرده و ترس و وحشت در دل مردم منطقه‌ی Weird West می اندازند. در همین حال و در این اپیزود شما در قالب زنی به نام Jane Bell که یک جایزه بگیر حرفه ای است, بازی را شروع می کنید.

WEIRD WEST.banner1

در ادامه کار این جایزه بگیر سابق مجبور می شود طی ماجراهایی بار دیگر به شغل سابق خود برگردد. و ماجرا از اینجا شروع میشود که گروه تروریستی Stillwater شوهر Jane را ربوده و فرزندش را می کشند. حال او باید به دنبال راهی باشد که شوهرش را از چنگال این گروه خطرناک نجات داده و انتقام فرزندش را بگیرید. در جریان بازی ممکن است درگیر هر اتفاقی شوید, سبک خاص بازی شما را به سوی این اتفاقات پیش بینی نشده هدایت می کند, پس آمادگی هر اتفاقی را داشته باشید. گیمباتو به شما پیشنهاد می کند این بازی پرماجرا را دانلود کرده و لذت ببرید.

ویژگی های بازی WEIRD WEST :

_ خط داستانی درگیر کننده و مهیج
_ اکشن پربرخورد و لذت بخش
_ گرافیک و صداگذاری فوق العاده
_ سلاح ها سرد و گرم متنوع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی