logo.gamebato
بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن و ماجراجویی یادآور فیلم های وسترن بوده و شما را با حوادث پیش بینی نشده جهان وحشی غرب آشنا می کند. در اپیزودهای مختلف این بازی پربرخورد کنترل شخصیت های مختلفی را در دست می گیرید و به مبارزه با گروه تروریستی و خشن Stillwater می پردازید.
امتیاز:
3.9/5
بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن و ماجراجویی یادآور فیلم های وسترن بوده و شما را با حوادث پیش بینی نشده جهان وحشی غرب آشنا می کند. در اپیزودهای مختلف این بازی پربرخورد کنترل شخصیت های مختلفی را در دست می گیرید و به مبارزه با گروه تروریستی و خشن Stillwater می پردازید.

بازی WEIRD WEST در ژانر اکشن که توسط تیم WolfEye Studios توسعه یافته و به تازگی توسط کمپانی Diwali Digital منتشر شد. این بازی با زاویه دوربین Isometric (از بالا) روایت می شود. داستان بازی در غرب وحشی و با اتفاقات و موجودات مخالفی جریان دارد. در این بازی ماجراجویانه و پر از برخورد شما برای زنده ماندن باید آمادگی برخورد با موجودات خارق العاده را داشته باشید, شخصیت های مختلف را کشف کنید و در قالب آنها به کشف جهان تاریک و وهم آلود غرب بپردازید.

WEIRD WEST.banner2

WEIRD WEST آینه تمام نمای دنیای پرحادثه و غیرقابل پیش بینی غرب است. شما با تصمیماتی که می گیرد می توانید ادامه بازی را تعیین کنید. در این بازی با انواع سلاح های سرد و تفنگ های مختلف و قدرتمند می توانید به حساب دشمنان خود برسید.

داستان بازی 5 اپیزود را روایت می کند که در هر اپیزود گیمر می تواند در نقش یک شخصیت مخالف قرار گرفته و به بازی بپردازد. در اپیزود اول بازی اکشن WEIRD WEST بازیکن با شماتیک کلی داستان آشنا شده و با بقیه کاراکترهای اصلی بازی آشنا می شود. و داستان از آنجا شروع میشود که Stillwater یکی تیم خشن و ترسناک دست به کشت و کشتار زده و مردم را غارت کرده و ترس و وحشت در دل مردم منطقه‌ی Weird West می اندازند. در همین حال و در این اپیزود شما در قالب زنی به نام Jane Bell که یک جایزه بگیر حرفه ای است, بازی را شروع می کنید.

WEIRD WEST.banner1

در ادامه کار این جایزه بگیر سابق مجبور می شود طی ماجراهایی بار دیگر به شغل سابق خود برگردد. و ماجرا از اینجا شروع میشود که گروه تروریستی Stillwater شوهر Jane را ربوده و فرزندش را می کشند. حال او باید به دنبال راهی باشد که شوهرش را از چنگال این گروه خطرناک نجات داده و انتقام فرزندش را بگیرید. در جریان بازی ممکن است درگیر هر اتفاقی شوید, سبک خاص بازی شما را به سوی این اتفاقات پیش بینی نشده هدایت می کند, پس آمادگی هر اتفاقی را داشته باشید. گیمباتو به شما پیشنهاد می کند این بازی پرماجرا را دانلود کرده و لذت ببرید.

ویژگی های بازی WEIRD WEST :

_ خط داستانی درگیر کننده و مهیج
_ اکشن پربرخورد و لذت بخش
_ گرافیک و صداگذاری فوق العاده
_ سلاح ها سرد و گرم متنوع

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
Update حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 91MB Download
2 56MB Download
3 91MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:16-

برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-6950X (10 * 3000) or equivalent / AMD Ryzen 7 2700 (8 * 3200) or equivalent Intel Core i5-2380 or equivalent / AMD FX-6100 (6 * 3300) or equivalent CPU
GeForce GTX 1050 (2048 VRAM)/Radeon RX 460 (4096 MB) or equivalent GeForce GTX 650 Ti (1024 MB) / Radeon HD 7770 (1024 MB) or equivalent VGA
12GB RAM 6GB RAM RAM
16GB 16GB HHD
Windows 10 Windows 10 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی