حماسه در The Banner Saga 2 ادامه دارد. به زودی پس از رویدادهای اوج The Banner Saga به سفر خود ادامه دهید. انتخاب هایی که
حماسه در The Banner Saga 2 ادامه دارد. به زودی پس از رویدادهای اوج The Banner Saga به سفر خود ادامه دهید. انتخاب هایی که در بازی اول انجام دادید،

دانلود بازی The Banner Saga 2 برای PC | گیمباتو

The Banner Saga 2 بر اساس مبارزات نوبتی The Banner Saga ساخته شده و با معرفی واحدهای جدید، استعدادهای جدید، دشمنان جدید، اشیاء تعاملی و اهداف جدید به عمق استراتژیکی آن می‌افزاید. این بازی همچنین نژاد تازه ای به عنوان The Horseborn را معرفی می کند، نژادی شبیه سنتور. چندین قهرمان از بازی اصلی به عنوان شخصیت های قابل بازی بازگشته اند و بسیاری از انتخاب های انجام شده در بازی اول تأثیر مستقیمی در بازی دوم دارند.

دانلود بازی The Banner Saga 2 برای پی سی | گیمباتو

The Banner Saga 2 توسط تیم توسعه مستقل سه نفره Stoic ساخته شده است. این بازی در مراسم The Game Awards در 5 دسامبر 2014 معرفی شد. در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. اما بعداً تا سال 2016 به تعویق افتاد. نسخه های ویندوز و OS X در 19 آوریل 2016 و پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در جولای 2016 منتشر شدند. بنا به گزارش متاکریتیک، مجری بررسی بازی های ویدیویی، بنر ساگا 2 نقدهای «به طور کلی مطلوب» دریافت کرد.

دانلود بازی The Banner Saga 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

The Banner Saga 2 یک بازی ویدئویی نقش آفرینی تاکتیکی است که توسط Stoic Studio توسعه یافته و توسط Versus Evil منتشر شده است. این بازی دنباله The Banner Saga و دومین قسمت از یک سه گانه بازی با همین نام و نشان است. کمپین سرمایه گذاری جمعی برای سومین بازی از این مجموعه در 7 مارس 2017 به پایان رسید و 8086 حامی 416986 دلار از هدف 200000 دلاری آن را جمع آوری کردند چیزی بیش از دو برابر ! دنباله ای که این سه گانه را به پایان می رساند، The Banner Saga 3، در جولای 2018 منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه های موجود از این بازی به صورت فشرده و فوق فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران مشتاق به تجربه ی این سه گانه ی قابل تحسین بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دریافت کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی