logo.gamebato
بازی Crysis 3 در ژانر تیراندازی و اول شخص بوده که داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد و بازیکن کنترل پرافت را در حین پیشروی او در شهر نیویورک برای شکست دادن Ceph، یک نژاد بیگانه از نظر تکنولوژیکی پیشرفته، به دست می گیرد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Crysis 3 در ژانر تیراندازی و اول شخص بوده که داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد و بازیکن کنترل پرافت را در حین پیشروی او در شهر نیویورک برای شکست دادن Ceph، یک نژاد بیگانه از نظر تکنولوژیکی پیشرفته، به دست می گیرد.

دانلود بازی Crysis 3 برای کامپیوتر

کرایسیس 3 یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی و اول شخص در سال 2013 است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این سومین بازی از سری کرایسیس است که دنباله‌ ای بر بازی Crysis 2 در سال 2011 است. داستان کرایسیس 3 حول محور شخصیت اصلی بازی یعنی Prophet پرافت می چرخد، دارنده لباس نانویی که در تلاش است تا از آلفا سف، رهبر نژاد بیگانه Ceph انتقام بگیرد. داستان بازی به عنوان پایانی بر سه گانه Crysis عمل می کند. گیم پلی حول استفاده از قابلیتی با نام Nanosuit می چرخد ​​که به بازیکنان توانایی های مختلفی مانند نامرئی بودن را می دهد. داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد، در تلاشی برای ادغام چشم انداز شهری Crysis 2 و محیط جنگلی Crysis اصلی. این بازی “عجایب هفتگانه” را معرفی می کند که هر عجایب دارای چشم انداز و طرح تاکتیکی منحصر به فرد خود است.

Crysis 3.banner1

مانند بازی های قبلی در سری کرایسیس، کرایسیس 3 یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر از شوتر اول شخص است. بازیکن کنترل پرافت را در حین پیشروی او در شهر نیویورک برای شکست دادن Ceph، یک نژاد بیگانه از نظر تکنولوژیکی پیشرفته، به دست می گیرد. در طول بازی، بازیکنان می توانند دویدن، پرش و خم شدن را انجام دهند. هنگام مواجهه با دشمنان، بازیکنان می توانند با استفاده از تفنگ یا کمان مرکب، استفاده از مواد منفجره مانند نارنجک و C4، یا با انجام یک حمله غوغا، آنها را شکست دهند. انجام برخی حرکات انرژی را از نانولباس، زره مخصوص پرافت می گیرد. اگر انرژی Nanosuit خیلی کم باشد، برخی از توانایی‌ ها در دسترس بازیکنان نیستند تا بتوانند اجرا کنند یا از آنها استفاده کنند. آنها باید صبر کنند تا انرژی دوباره پر شود. در نتیجه، بازیکنان وظیفه مدیریت استفاده از انرژی را دارند. هوش مصنوعی بازی به‌ روزرسانی شد و به دشمنان اجازه می‌ داد تا سریع‌ تر به حملات بازیکنان واکنش نشان دهند.

Crysis 3.banner2

در بازی تیراندازی کرایسیس 3 دشمنان می توانند در هنگام حمله، پوشش داده شوند و می توانند از استراتژی برای کمک و حمایت از یکدیگر در برابر حملات استفاده کنند. قابلیت Nanosuit به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا سطح تهدید و سلاح‌ هایی را که توسط دشمنان نگهداری می‌شوند, شناسایی کنند. بازیکنان می‌ توانند با فعال کردن ویزور، دشمنان و آیتم‌ ها را برچسب‌ گذاری کنند، و می‌ توانند با استفاده از Nano-Vision، که گرمای دشمنان و متحدان را تشخیص می‌ دهد، دشمنان را شناسایی کنند. همچنین در این سری به بازیکنان آزادی بیشتری داده می‌ شود و می‌ توانند یک سبک گیم‌ پلی مبتنی بر رویارویی مستقیم، یا رویکردی محتاطانه‌ تر و مخفیانه‌ تر را برای مقابله با دشمنان و تکمیل اهداف خود انتخاب کنند. هیچ راه مشخصی برای شکست دادن هفت سطح بازی وجود ندارد. در عوض، بازیکنان می‌ توانند مسیرهای جایگزین مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند.

Crysis 3.banner3

در این بازی جذاب بازیکنان می توانند با استفاده از طیف گسترده ای از ابزارها و سلاح ها و با استفاده از توانایی های داده شده توسط Nanosuit با دشمنان مبارزه کنند. آنها می توانند از یک زره نامرئی برای فرار از دشمنان، جلوگیری از شناسایی شدن خود، یا انجام عملیات حذف بی صدا استفاده کنند. این نانو لباس همچنین دارای حالت زره است که در ازای سرعت حرکت کندتر، میزان آسیب وارده را کاهش می دهد. سلاح های جدیدی در Crysis 3 معرفی شده اند، مانند کمان مرکب. بازیکنان می توانند در حالت پوشیدن زره از کمان استفاده کنند. بازیکنان می توانند فناوری دشمنان را که یکی از ویژگی های جدید بازی است، هک کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌ توانند کدهای امنیتی، جعبه‌ های سلاح، فناوری Ceph، مین‌ ها، لیزرها و برج‌ های نگهبانی را هک کنند که همگی می‌ توانند برای مبارزه با دشمنان مورد استفاده قرار گیرند. بازیکنان همچنین می توانند سلاح ها و Nanosuit خود را ارتقا داده و سفارشی کنند. اگر به دنبال یک بازی کامپیوتری هیجان انگیز هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی [Crysis 3 Digital Deluxe Edition-FitGirl[Updated to version 1.3 :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1GB Download
دانلود بازی [Crysis 3-ElAmigos[Updated to version 1.4 :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
دانلود بازی Crysis 3 INTERNAL-RELOADED :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 558MB Download
دانلود آپدیت بازی Update v1.3 INTERNAL-RELOADED با لینک مستقیم
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.3 INTERNAL-RELOADED 1GB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
4باز نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-17
برای افراد 17سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 76 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4 GHz Intel Core i5-750 / 2.7 GHz AMD Phenom II X4 805 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz AMD Athlon 64X2 CPU
1 GB Video RAM or better / NVidia GTX560 or AMD Radeon HD5870 1 GB Video RAM or better / NVidia GTS 450 or AMD Radeon HD5770 VGA
4GB RAM 3GB RAM RAM
17GB 17GB HHD
Windows 7 or Windows 8 Windows 7 or Windows 8 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی