logo.gamebato
بازی Crysis 3 در ژانر تیراندازی و اول شخص بوده که داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد و بازیکن کنترل پرافت را
امتیاز:
3.9/5
بازی Crysis 3 در ژانر تیراندازی و اول شخص بوده که داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد و بازیکن کنترل پرافت را در حین پیشروی او در

دانلود بازی Crysis 3 برای کامپیوتر

کرایسیس 3 یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی و اول شخص در سال 2013 است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این سومین بازی از سری کرایسیس است که دنباله‌ ای بر بازی Crysis 2 در سال 2011 است. داستان کرایسیس 3 حول محور شخصیت اصلی بازی یعنی Prophet پرافت می چرخد، دارنده لباس نانویی که در تلاش است تا از آلفا سف، رهبر نژاد بیگانه Ceph انتقام بگیرد. داستان بازی به عنوان پایانی بر سه گانه Crysis عمل می کند. گیم پلی حول استفاده از قابلیتی با نام Nanosuit می چرخد ​​که به بازیکنان توانایی های مختلفی مانند نامرئی بودن را می دهد. داستان بازی در شهر نیویورک پسا آخرالزمانی می گذرد، در تلاشی برای ادغام چشم انداز شهری Crysis 2 و محیط جنگلی Crysis اصلی. این بازی “عجایب هفتگانه” را معرفی می کند که هر عجایب دارای چشم انداز و طرح تاکتیکی منحصر به فرد خود است.

Crysis 3.banner1

مانند بازی های قبلی در سری کرایسیس، کرایسیس 3 یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر از شوتر اول شخص است. بازیکن کنترل پرافت را در حین پیشروی او در شهر نیویورک برای شکست دادن Ceph، یک نژاد بیگانه از نظر تکنولوژیکی پیشرفته، به دست می گیرد. در طول بازی، بازیکنان می توانند دویدن، پرش و خم شدن را انجام دهند. هنگام مواجهه با دشمنان، بازیکنان می توانند با استفاده از تفنگ یا کمان مرکب، استفاده از مواد منفجره مانند نارنجک و C4، یا با انجام یک حمله غوغا، آنها را شکست دهند. انجام برخی حرکات انرژی را از نانولباس، زره مخصوص پرافت می گیرد. اگر انرژی Nanosuit خیلی کم باشد، برخی از توانایی‌ ها در دسترس بازیکنان نیستند تا بتوانند اجرا کنند یا از آنها استفاده کنند. آنها باید صبر کنند تا انرژی دوباره پر شود. در نتیجه، بازیکنان وظیفه مدیریت استفاده از انرژی را دارند. هوش مصنوعی بازی به‌ روزرسانی شد و به دشمنان اجازه می‌ داد تا سریع‌ تر به حملات بازیکنان واکنش نشان دهند.

Crysis 3.banner2

در بازی تیراندازی کرایسیس 3 دشمنان می توانند در هنگام حمله، پوشش داده شوند و می توانند از استراتژی برای کمک و حمایت از یکدیگر در برابر حملات استفاده کنند. قابلیت Nanosuit به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا سطح تهدید و سلاح‌ هایی را که توسط دشمنان نگهداری می‌شوند, شناسایی کنند. بازیکنان می‌ توانند با فعال کردن ویزور، دشمنان و آیتم‌ ها را برچسب‌ گذاری کنند، و می‌ توانند با استفاده از Nano-Vision، که گرمای دشمنان و متحدان را تشخیص می‌ دهد، دشمنان را شناسایی کنند. همچنین در این سری به بازیکنان آزادی بیشتری داده می‌ شود و می‌ توانند یک سبک گیم‌ پلی مبتنی بر رویارویی مستقیم، یا رویکردی محتاطانه‌ تر و مخفیانه‌ تر را برای مقابله با دشمنان و تکمیل اهداف خود انتخاب کنند. هیچ راه مشخصی برای شکست دادن هفت سطح بازی وجود ندارد. در عوض، بازیکنان می‌ توانند مسیرهای جایگزین مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنند.

Crysis 3.banner3

در این بازی جذاب بازیکنان می توانند با استفاده از طیف گسترده ای از ابزارها و سلاح ها و با استفاده از توانایی های داده شده توسط Nanosuit با دشمنان مبارزه کنند. آنها می توانند از یک زره نامرئی برای فرار از دشمنان، جلوگیری از شناسایی شدن خود، یا انجام عملیات حذف بی صدا استفاده کنند. این نانو لباس همچنین دارای حالت زره است که در ازای سرعت حرکت کندتر، میزان آسیب وارده را کاهش می دهد. سلاح های جدیدی در Crysis 3 معرفی شده اند، مانند کمان مرکب. بازیکنان می توانند در حالت پوشیدن زره از کمان استفاده کنند. بازیکنان می توانند فناوری دشمنان را که یکی از ویژگی های جدید بازی است، هک کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌ توانند کدهای امنیتی، جعبه‌ های سلاح، فناوری Ceph، مین‌ ها، لیزرها و برج‌ های نگهبانی را هک کنند که همگی می‌ توانند برای مبارزه با دشمنان مورد استفاده قرار گیرند. بازیکنان همچنین می توانند سلاح ها و Nanosuit خود را ارتقا داده و سفارشی کنند. اگر به دنبال یک بازی کامپیوتری هیجان انگیز هستید, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی