logo.gamebato
بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در ژانر اکشن, ماجرایی و آرکید است که هشتمین قسمت از سری بازی های کرش باندیکوت را روایت می کند. داستان بازی کرش باندیکوت و خواهرش کوکو را دنبال می کند. که در تلاشی برای جلوگیری از تسلط دکتر نئو کورتکس و دکتر تروپی، ماسک‌ های کوانتومی قدرتمند را بازیابی می‌ کنند. آنها به طور غیر مستقیم توسط دشمن سابق خود دینگودیل و دوست قدیمی کراش، تاونا، کمک می‌ شوند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در ژانر اکشن, ماجرایی و آرکید است که هشتمین قسمت از سری بازی های کرش باندیکوت را روایت می کند. داستان بازی کرش باندیکوت و خواهرش کوکو را دنبال می کند. که در تلاشی برای جلوگیری از تسلط دکتر نئو کورتکس و دکتر تروپی، ماسک‌ های کوانتومی قدرتمند را بازیابی می‌ کنند. آنها به طور غیر مستقیم توسط دشمن سابق خود دینگودیل و دوست قدیمی کراش، تاونا، کمک می‌ شوند.

دانلود بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای پی سی

Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک بازی ماجراجویی کامپیوتر و سبک اکشن آرکید در سال 2020 است که توسط Toys for Bob توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. این بازی در ابتدا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و در سال 2021 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی هشتمین قسمت اصلی از سری کرش باندیکوت است و بازنویسی بازی‌ هایی که در ابتدا به دنبال Crash Bandicoot: Warped بودند. داستان بازی Crash Bandicoot و خواهرش Coco را دنبال می‌ کند که در تلاشی برای جلوگیری از تسلط دکتر نئو کورتکس و دکتر تروپی، ماسک‌ های کوانتومی قدرتمند را بازیابی می‌ کنند. آنها به طور غیر مستقیم توسط دشمن سابق خود دینگودیل و دوست قدیمی کراش، تاونا، کمک می‌ شوند.

دانلود بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای PC | گیمباتو

این بازی کامپیوتری گیم‌ پلی اصلی سری را حفظ می‌ کند و با استفاده از ماسک‌ های کوانتومی، عناصر جدیدی را اضافه می‌ کند که می‌ توانند سطوح را تغییر دهند و ابزارهایی را برای عبور یا غلبه بر موانع فراهم کنند. همچنین شامل حالت‌ های بازی اضافی برای بازپخش سطوح و توانایی کنترل پنج شخصیت است که سه تای آنها ( کورتکس، دینگودیل و تاونا ) دارای گیم‌ پلی و سطوح منحصر به فرد خود هستند. تیم سازنده در نظر داشت که این بازی ادامه مستقیمی از سه گانه اصلی در هر دو جنبه روایی و گیم پلی باشد و پس از مطالعه مکانیک سری و تعیین عناصر تازه برای افزودن به گیم پلی، Quantum Masks و شخصیت های قابل بازی اضافی را ایجاد کردند.

این بازی با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و از حفظ و اصلاح فرمول کلاسیک سری و همچنین اجرای مکانیک های جدید گیم پلی تمجید شد. کنترل ها، میزان محتوا و ارزش بازپخش، تصاویر بصری، موسیقی، صداگذاری و داستان نیز مورد ستایش قرار گرفتند. فیزیک، طراحی سطح و دشواری واکنش‌ های متفاوتی را به همراه داشت. از نظر تجاری، این بازی بالاترین درآمد ماه اول را برای عنوان Crash Bandicoot معاصر داشت، در برخی از مناطق در صدر جدول فروش قرار گرفت و نامزد چهار جایزه شد.

دانلود بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای PC | گیمباتو

Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک بازی پلتفرمی است که در آن بازیکن در درجه اول شخصیت اصلی کراش یا خواهرش کوکو را کنترل می‌ کند که وظیفه نجات جهان چندگانه از سلطه دکتر کورتکس و دکتر تروپی را دارند. سطوح بازی در امتداد یک نقشه خطی که به ده بخش تقسیم شده است، انجام می شود و هر کدام موضوع خاص خود را دارند. از این نقشه، بازیکن می‌ تواند در هر زمانی بین کنترل Crash یا Coco جابجا شود. بازی را می توان در دو سبک مختلف بازی کرد که می توان آنها را قبل از شروع یک بازی جدید انتخاب کرد و در هر زمان در منوی گزینه ها تغییر داد. سبک بازی پیش‌ فرض «مدرن» است که در آن بازیکن همیشه با مرگ شخصیت بازیکن به آخرین بازرسی باز می‌گردد. در سبک بازی دیگر، “Retro”، به بازیکن تعداد محدودی از زندگی داده می شود که تعداد بیشتری از آنها را می توان در سطوح جمع آوری کرد. اگر آخرین زندگی بازیکن از بین برود، سطح از ابتدا مجدداً راه اندازی می شود. نه دشواری بازی و نه پیشرفت پاداش تحت تأثیر سبک های مختلف بازی قرار نمی گیرد.

دانلود بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای PC | گیمباتو

گیم‌ پلی از منظر سوم شخص اتفاق می‌ افتد، با برخی از بخش‌ هایی که شامل شخصیت بازیکن می‌ شود که به سمت دوربین می‌ دود یا به صورت اسکرول جانبی حرکت می‌کند. مانورهای اصلی کراش و کوکو شامل پریدن و پرش دوبل، حمله چرخشی، خزیدن، سر خوردن و کوبیدن روی زمین است. آنها همچنین می توانند آسیاب کنند، آویزان شوند و از روی ریل پرش کنند، و همچنین در امتداد دیوارهای تعیین شده اجرا شوند. طیف گسترده ای از جعبه ها در سراسر سطوح پراکنده هستند که عملکردهای مختلفی را انجام می دهند. جعبه ها به طور کلی حاوی میوه Wumpa هستند، که اگر 100 عدد در سبک بازی Retro جمع آوری شود، یک عمر اضافی می بخشد. جعبه های دیگر حاوی ماسک Aku Aku هستند که شخصیت بازیکن را از تماس با یک دشمن یا خطر محافظت می کند. جمع‌ آوری سه ماسک متوالی Aku Aku به شخصیت بازیکن شکست‌ ناپذیری موقتی در برابر همه خطرات می‌ دهد. در حالی که شکست ناپذیر، شخصیت بازیکن می تواند به طور خودکار دشمنان را بکشد و جعبه ها را در شعاع خاصی بشکند. در هر سطح یک منطقه “پاداش” وجود دارد که از طریق یک پلتفرم با علامت سوال زرد قابل دسترسی است. هر قسمت Bonus از یک دنباله پازل اسکرول جانبی کوتاه تشکیل شده است که در آن بازیکن باید تمام جعبه های داخل منطقه را بشکند. برای دانلود بازی در ادامه می توانید به صورت رایگان این بازی را از گیمباتو دریافت کنید.

دانلود بازی Crash Bandicoot 4 Its About Time-CODEX:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 700MB Download
دانلود آپدیت بازی Update v1.1.04062021-CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.1.04062021 250MB Download

آموزش نصب نسخه CODEX :

1. دقت داشته باشید طی مراحل نصب حتماً تمامی آنتی ویروس ها حتی Windows Defender را غیر فعال کنید تا بازی درست نصب شود!
2. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
3. فایل iso را یا با برنامه Winrar باز و Extract کنید یا با برنامه های Deamon Tools,UltraISO,PowerISO و … باز و Mount کنید و بازی را نصب نمایید.
4. فایل های داخل پوشه CODEX را به مسیر اصلی بازی که نصب کردید کپی کنید.
5. بازی را حتماً به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
6. از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.

————————————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
4بار نامزد دیافت جایزه

رده سنی:E10+
برای افراد بین 10الی 12سال مناسب است.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core i3-4340/AMD FX-6300. ARM64 installation not recommended Intel® Core i3-4340/AMD FX-6300. ARM64 installation not recommended CPU
Nvidia GTX 970/AMD R9 390 Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7950 VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
30GB 30GB HHD
Windows 7 Windows 7 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی