در شهر سایبری دورافتاده، دوک، پری و مکس، گروهی از آخرین قهرمانان باقیمانده، به نام “جانی توربو” را به دست آورده‌اند. آن‌ها قصد دارند به
در شهر سایبری دورافتاده، دوک، پری و مکس، گروهی از آخرین قهرمانان باقیمانده، به نام “جانی توربو” را به دست آورده‌اند. آن‌ها قصد دارند به بهشت برود و با همکاری

دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Turbo Overkill به عنوان جانی توربو، نیمه فلزی و نیمه انسانی، وارد دنیای دیوانه‌واری شده‌ایم. وظیفه‌ ی ما انجام ماموریت‌های پر از اکشن در این بازی است. در این محیط جهنمی، تمام جمعیت زیر تأثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند و با ارتشی از مینیون‌هایی که تسخیر شده‌اند مواجه هستیم. باید در مقابل آن‌ها قرار بگیرم و نیروهایمان را تقویت کنیم تا به سراغ دشمنان برویم و آن‌ها را شکست دهیم. 

دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد، با شکارچیانی روبرو هستم که دارای بزرگ‌ترین هوش مصنوعی هستند و چالش‌های بزرگی برایم ایجاد می‌کنند. برای مواجهه با این شکارچیان، می‌توانم از ارتفاعات بالا به آن‌ها حمله کنم و استراتژی‌های جدیدی از مبارزات را تجربه کنم. با ترکیب تمام سلاح‌ها و قدرت‌هایم، قادر به مقابله با لژیون‌های فاسد هستیم و به راحتی باس‌های دشمن را یک به یک شکست داده و نیروهایمان را تقویت کرده و به پیشرفت خود ادامه دهم.

دانلود بازی Turbo Overkill برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Turbo Overkill در سال 2022 و 11 ام آگوست منشتر شد. توسط شرکت Trigger Happy Interactive توسعه و ساخته شده است و کمپانی بازی سازی Apogee Entertainment آن را به بازار عرضه کرد این بازی یک بازی تیراندازی همه جانبه می باشد که حسابی شما رو سرگرم می کنید و در عین حال شما را به چالش می کشد. ژانرهای این بازی اکشن و آینده و تیراندازی می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و در این جهان دشمن های رباتیک ترسناک خود را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی