logo.gamebato
دانلود بازی تیراندازی Bioshock برای کامپیوتر – این بازی از سری بازی های تیراندازی بایوشاک است که توسط استودیو 2K Boston و 2 کی استرالیا
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی تیراندازی Bioshock برای کامپیوتر – این بازی از سری بازی های تیراندازی بایوشاک است که توسط استودیو 2K Boston و 2 کی استرالیا برای پی سی، ایکس باکس

دانلود بازی BioShock برای کامپیوتر – بازی تیراندازی

BioShock یک بازی تیراندازی کامپیوتر از منظر اول شخص می باشد که در آگوست 2007 توسط 2K Boston و 2 کی استرالیا برای پلتفرم ویندوز و ایکس باکس 360 درجه توسعه یافته است. منتشر کننده این بازی هم 2K Game است. اولین نسخه از سری بازی های بایوشاک در آگوست 2007 منتشر شد. در ادامه هم نسخه سازگار با پلی استیشن 3 توسط 2K Marin, 2K استرالیا و Digital Extremes در اکتبر 2008 منتشر شد.

BioShock Remastered.banner1

بازی در سال 1960 جریان دارد، جایی که جک شهر زیر آب رپچر را کشف می کند. شهری که در زیر دریا توسط اندرو رایان بزرگ ساخته شده است. جک سعی می کند فرار کند، اما هنگام فرار با دشمنان وسواس ADAM مبارزه می کند، در حالی که با چند انسان عاقل باقی مانده درگیر می شود. بازیکن، به عنوان جک، می‌تواند با استفاده از سلاح‌های مختلف با دشمنان خود بجنگد و آنها را شکست دهد. در طول اقامت طولانی خود، گزینه‌هایی برای مبارزه خواهید یافت که به همان اندازه که داستان و شخصیت‌ها تفسیر می‌کنند، پیچیده و لذت‌بخش است، چیزی که تنها تعداد محدودی از بازی‌ها می‌توانند ادعای ارائه آن را داشته باشند. سری بازی های بایوشاک از آن جمله بازی هایی کامپیوتری است که هر بار با بروزرسانی بازی و ساخت نسخه های جدید بازیکنان را غافلگیر کرده است.

بازی BioShock مورد تحسین جهانی قرار گرفت و به ویژه توسط منتقدان به دلیل روایت، مضامین، طراحی بصری، تنظیمات و گیم پلی آن مورد تحسین قرار گرفت. این یکی از بزرگترین بازی های ویدیویی است که تا کنون ساخته شده است و نمایشی از بازی های ویدیویی به عنوان یک شکل هنری است.

پس از Bioshock دو دنباله BioShock 2 و BioShock Infinite به ترتیب در سال های 2010 و 2013 توسط استودیو آمریکایی ایرشنال گیمز منتشر شد. پورت های Bioshock برای macOS و موبایل پس از انتشار نسخه کنسول آن منتشر شد. نسخه ریمستر شده بازی بر روی ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به عنوان بخشی از دنباله BioShock: The Collection منتشر شد.

این یکی از آن تجربه‌های بی‌نظیری است که هرگز فراموش نخواهید کرد، و معیاری که بازی‌ها در آینده با آن مقایسه خواهند شد، و در واقع باید اندازه‌گیری شوند.

BioShock Remastered.banner3

داستان بازی Bioshock

همه چیز از آنجا شروع می شود که هواپیمای حامل شخصیت اصلی بازی یعنی جک به اقیانوس می زند و برای زنده ماندن به Rapture پناه می برد. هدف در BioShock، اندرو رایان، چیزی جز یک مبارز شرور است. او مردی با جاه طلبی بی انتها است که شهری در زیر دریا ساخته است، با این ایده که چه چیزی یک انسان را می سازد، و آن را از یک برده متمایز می کند. او قهرمان رندی است، مردی که دیدگاه خلاقانه خود را بیش از هر چیز دیگری حفظ می کند، و او شخصیت استثنایی رودیون راسکولنیکوف است، کسی که برای رسیدن به هدف خود مرتکب جنایات بسیاری می شود. رؤیای او، رپچر، آشکارا یک شکست عظیم است. او ایده‌های جذابی دارد، آنها را با قاطعیت بیان می‌کند و علیرغم اینکه به طور شدید تعجب آور است به‌عنوان یک بیننده دلسوز ظاهر می‌شود.

BioShock Remastered.banner2

ترکیب موضوعی و درهم تنیدگی شخصیت‌های BioShock آنقدر قدرتمند است که مانند هر کتاب یا فیلم خوبی عمل می‌کند، با ایده‌های خود به شما حمله می‌کند، در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید به افکار شما سر می‌زند و درک شما را از آنچه که یک بازی می‌تواند به دست آورد را گسترش دهد.

کیفیت گیم پلی بازی به اندازه داستان آن بازیکن را تحت تاثیر قرار می دهد. این بازی همچنین به شما کمک می کند تا تجربه جدیدی از شوتر اول شخص به دست بیاورید.

برای دانلود بازی تیراندازی Bioshock می توانید همینک از گیمباتو به صورت مستقیم و رایگان این بازی را دریافت کنید. گیمباتو یک نرم افزار دانلود بازی های کامپیوتری به حساب می آید که به صورت خودکار بازی را برای شما دانلود، اکسترکت، نصب و در نهایت کرک و فعال سازی می کند.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی