logo.gamebato
My Friend Pedro یا به فارسی دوست من پدرو، یک باله خشن درباره دوستی، تخیل و کوشش یک مرد برای از میان بردن هر کسی در مسیرش به دستور یک موز حساس است !
امتیاز:
3.9/5
My Friend Pedro یا به فارسی دوست من پدرو، یک باله خشن درباره دوستی، تخیل و کوشش یک مرد برای از میان بردن هر کسی در مسیرش به دستور یک موز حساس است !

دانلود بازی My Friend Pedro برای PC | گیمباتو

My Friend Pedro یک بازی ویدیویی shoot’em up است که توسط توسعه دهنده سوئدی DeadToast Entertainment ساخته شده و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز و نینتندو سوییچ در 20 ژوئن 2019 و برای Xbox One در 5 دسامبر 2019 منتشر شد. یک پورت پلی استیشن 4 این بازی در 2 آوریل 2020 منتشر شد. My Friend Pedro بر اساس یک بازی Adobe Flash به نام MFP: My Friend Pedro است که توسط Adult Swim Games در سال 2014 منتشر شد. یک اسپین آف رایگان با عنوان My Friend Pedro: Ripe for Revenge، در تاریخ 5 آگوست 2021 برای تلفن های هوشمن همراه با سیستم عامل iOS و Android منتشر شد.

دانلود بازی My Friend Pedro برای پی سی | گیمباتو

My Friend Pedro به دستور موزی سخنگو به نام پدرو، بازیکن را در حال عبور از سطوح مختلف موضوعی در حالی که دشمنان را می کشد، قرار می دهد. بازی بر روی گیم پلی ارائه شده در بازی فلش، از جمله کنترل های مشابه، مکانیک ها و سلاح ها تکرار می شود. همراه با توانایی کاهش سرعت گذر زمان، بازیکن اکنون می تواند به اشیا یا دشمنان لگد بزند، هدف گیری خود را بین اهداف مختلف تقسیم کند و با چرخش در هوا گلوله ها را جاخالی دهد. این بازی همچنین دارای عناصر پارکور مانند فلیپ زدن، پرش دیواری و رول (چرخش بر روی زمین) است که می توان از آنها برای افزایش تعداد امتیازات استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با کمانه کردن گلوله‌ها از ماهیتابه یا علائم، دشمنان را بکشند، که این نیز به مجموع امتیاز می‌افزاید. به ازای هر ضربه موفقیت آمیز بازیکن، امتیاز تعلق می گیرد، در حالی که هر کشتن، ضریب امتیاز فعلی را افزایش می دهد. به بازیکنان در پایان هر سطح بر اساس تعداد کل امتیازات آنها رتبه ای داده می شود که در جدول امتیازات جهانی به اشتراک گذاشته می شود.

دانلود بازی My Friend Pedro برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی با یک قهرمان نقابدار، بی نام و نشان و ساکت شروع می شود که در داخل یک قصابی متعلق به مردی به نام میچ از خواب بیدار می شود. قهرمان داستان از پدرو (یک موزشناور دستخوش احساسات) دستور می گیرد که میچ یک دلال اسلحه است و باید حذف شود. پس از فرار از قصابی و کشتن میچ، قهرمان داستان به منطقه نول می رود، پروژه ای اجتماعی متروکه که اکنون خانه مردی به نام دنی و ارتشش از شکارچیان جایزه است. هنگام مواجهه با دنی فرار می کند اما فاش می کند که خواهرش اوفلیا اینترنت را کنترل می کند. قهرمان داستان با دنی معامله می کند و از طریق فاضلاب به مقابله با افلیا می رود… از هم اینک آخرین به روز رسانی منتشر شده از این بازی سرگرم کننده را می توانید از طریق لینک های دانلود مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو، با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده، به آسانی نصب کنید و سپس به تجربه ی آن بپردازید.

دانلود آپدیت های RazorDOX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
v1.03 Update – RazorDOX 71.3MB Download
v1.02 Update – RazorDOX 5.68MB Download
نسخه Razor1911
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.67GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد 12 سال به بالا.

دارای امتیاز میانگین 81 از 100 نزد منقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3-4160 (2 * 3600) or equivalent Intel Core i3-530 (2 * 2930) or equivalent CPU
GeForce GTX 760 (2048 MB) GeForce GT 440 (1024 MB) VGA
4GB 4GB RAM
4GB 4GB HDD
Windows 7, 8, 8.1, 10 x64 Windows 7, 8, 8.1, 10 x64 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی