logo.gamebato
بازی Rocket League در ژانر ورزشی, ماشینی است که به عنوان فوتبال با ماشین های سرعتی ارائه می شود. در این بازی حداکثر 8 بازیکن برای هر یک از دو تیم دارد که از وسایل نقلیه سرعتی برای ضربه زدن به توپ به سمت دروازه حریف و کسب امتیاز در طول مسابقه استفاده می کنند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Rocket League در ژانر ورزشی, ماشینی است که به عنوان فوتبال با ماشین های سرعتی ارائه می شود. در این بازی حداکثر 8 بازیکن برای هر یک از دو تیم دارد که از وسایل نقلیه سرعتی برای ضربه زدن به توپ به سمت دروازه حریف و کسب امتیاز در طول مسابقه استفاده می کنند.

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر

Rocket League یک بازی ویدیویی در ژانر ورزشی, ماشینی است که توسط Psyonix ساخته و منتشر شده است. این بازی برای اولین بار برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 در جولای 2015 منتشر شد. این بازی ورزشی کامپیوتر جذاب و سرگرم کننده که به عنوان “فوتبال، اما با ماشین های موشکی” توصیف می شود، حداکثر 8 بازیکن برای هر یک از دو تیم دارد که از وسایل نقلیه سرعتی برای ضربه زدن به توپ به دروازه حریف و کسب امتیاز در طول مسابقه استفاده می کنند. این بازی ورزشی شامل حالت های تک نفره و چند نفره است که هم به صورت محلی و هم آنلاین قابل بازی هستند. به‌ روز رسانی‌ های بعدی این بازی، امکان تغییر قوانین اصلی و اضافه کردن حالت‌ های بازی جدید، از جمله موارد مبتنی بر هاکی روی یخ و بسکتبال را فراهم کرد.

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی Rocket League تا حد زیادی شبیه به بازی قبلی خود است. بازیکنان یک ماشین موشکی, سرعتی را کنترل می کنند و از آن برای ضربه زدن به توپی که بسیار بزرگتر از ماشین ها به سمت محوطه دروازه تیم مقابل است استفاده می کنند تا گل بزنند، به روشی که شبیه فوتبال داخل سالن است، با عناصری که یادآور دربی تخریب است. ماشین های بازیکنان توانایی پرش برای ضربه زدن به توپ را در حالی که در هوا هستند دارند. بازیکنان همچنین می‌ توانند با عبور دادن ماشین‌ های خود از روی فضاهای مشخص شده در زمین، سرعت خود را افزایش دهند، و آنها را قادر می‌ سازد تا به سرعت از زمین عبور کنند، از نیروی حرکتی اضافه‌ شده برای ضربه زدن به توپ استفاده کنند، یا برای نابود کردن آن به ماشین بازیکن دیگر ضربه بزنند.

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی کامپیوتر هیجان انگیز, همچنین ممکن است یک بازیکن در هنگام پرواز از تکنیکی استفاده کند که خود را در پرواز به سمت جلو براند و به بازیکنان اجازه دهد توپ را در هوا بزنند. بازیکنان می توانند جهت گیری ماشین خود را در هنگام پرواز تغییر دهند، که همراه با تقویت سرعت در ارتفاع، امکان پرواز کنترل شده را فراهم می کند. بازیکنان همچنین می توانند جاخالی های سریع انجام دهند که باعث می شود ماشین آنها یک پرش کوتاه انجام دهد و در یک جهت مشخص بچرخد که می تواند برای هل دادن توپ یا به دست آوردن برتری موقعیت نسبت به تیم دیگر استفاده شود.

دانلود بازی Rocket League برای کامپیوتر | گیمباتو

مسابقات معمولاً پنج دقیقه طول می‌ کشد و در صورت مساوی بودن بازی در آن نقطه، یک وقت اضافه وجود دارد. مسابقات را می توان از بین بازیکنان یک به یک تا چهار به چهار، و همچنین در لیست های پخش معمولی و رتبه بندی شده بازی کرد. حالت دوم به عنوان حالت آنلاین رقابتی Rocket League عمل می‌ کند، جایی که بازیکنان در رده‌ های مختلف در فصل‌ های بازی به رقابت می‌ پردازند، با پیروزی‌ ها یا باخت‌ ها به ترتیب رتبه بازیکن را بالا یا پایین می‌ آورند. این بازی شامل یک حالت “فصل” تک نفره است که بازیکن با بازیکنان کنترل شده توسط کامپیوتر رقابت می کند. بازیکنان می‌ توانند مسیر توپ و حضور و مهارت حریفان را در زمین مشخص کنند تا ضربات روی دروازه را بارها و بارها تمرین کنند. برای دانلود بازی فوق العاده جذاب و دیدنی Rocket League با ما همراه باشید.

فایل های موحود فایل های بک آپ برای لانچر اپیک گیمز هستند و باید در مسیر مشخص شده بازی برای اپیک گیمز کپی شوند.

_________________________

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارنده نمره ی 86 از 100 در سایت منقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3.0GHz Quad Core
2.5GHz Dual Core CPU
NVIDIA GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 470, or better
NVIDIA GeForce 760, AMD Radeon R7 270X, or better VGA
8GB 4GB RAM
20GB Available 20GB Available HHD
Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS Windows 7 (64 bit) or Newer (64 bit) Windows OS OS
DirectX 11
DirectX 11
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی