logo.gamebato
Shoot ’em up افقی دراماتیک جدید که در همان محیط Ginga Force اتفاق می افتد. داستانی همهجانبه که قهرمان داستان ناتسوکی را دنبال می کند.
امتیاز:
3.9/5
Shoot ’em up افقی دراماتیک جدید که در همان محیط Ginga Force اتفاق می افتد. داستانی همهجانبه که قهرمان داستان ناتسوکی را دنبال می کند. داستان گذشته او را به

دانلود بازی Natsuki Chronicles برای پی سی | گیمباتو

Natsuki Chronicle قبل و در طول رویدادهای “Ginga Force” اتفاق می افتد، Natsuki Sugiura یکی از اعضای Rapid Deployment Force یا RDF است. سه سال قبل از رویارویی او با الکس هیتبرن و مارگارت وایت تیل، او به عنوان یک خلبان تازه کار برای RDF شروع به کار می کند تا اینکه در نهایت قبل از شورش علیه آنها، حقیقت را در مورد Magni Corp متوجه می شود.

دانلود بازی Natsuki Chronicles برای PC | گیمباتو

Natsuki Chronicles یک بازی shoot’em up است که توسط Qute Corporation در سال 2015 ساخته شد و سرانجام پس از 4 سال تاخیر در ساخت، در 25 دسامبر 2019 بر روی XBOX One منتشر شد. این بازی ، یک پیش درآمد و میانجی برای Ginga Force است زیرا وقایع بازی از قبل تا در طول بازی Ginga Force رخ می دهد. به روز ترین نسخه ی فشرده سازی شده از این بازی را می توانید با کلیک بر روی لینک های دانلود مستقیم کمدرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی