logo.gamebato
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments که در سال های 1894 و 1895 در لندن و حومه آن در حال وقوع است، شرلوک هلمز قصد دارد شش پرونده پرمخاطب را در این بازی تحقیقاتی به سنت کانن دویل حل کند.
امتیاز:
3.9/5
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments که در سال های 1894 و 1895 در لندن و حومه آن در حال وقوع است، شرلوک هلمز قصد دارد شش پرونده پرمخاطب را در این بازی تحقیقاتی به سنت کانن دویل حل کند.

دانلود بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments برای PC | گیمباتو

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments یک بازی ویدئویی معمایی ماجراجویی در سری Sherlock Holmes با محوریت کارآگاهی است که توسط Frogwares در سال 2014 توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive از سال 2014 تا 2019 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان توزیع شده است. Frogwares حقوق انتشار عنوان را در Steam دوباره به دست آورد و بازی در ابتدای سال 2020 دوباره در سایر پلتفرم ها ظاهر شد. نسخه نینتندو سوییچ در 3 فوریه 2022 منتشر شد. بازی در لندن و حومه آن در سال‌های 1894 و 1895 با گیم‌پلی متمرکز بر یافتن مقصر مناسب و انتخاب اخلاقی مبنی بر تبرئه یا محکوم کردن آنها می‌گذرد. این بازی اولین بازی در این سری است که از Unreal Engine 3 استفاده می کند و از داستان های اصلی آرتور کانن دویل الهام گرفته شده است. این بازی به شش مورد قتل، ناپدید شدن و سرقت تقسیم می شود که به سنت رمان های دویل نوشته شده است. عنوان آن نمایشنامه ای از عنوان رمان روسی جنایت و مکافات نویسنده فئودور داستایوفسکی است که شرلوک اغلب در طول بازی در حال خواندن آن دیده می شود.

دانلود بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments برای پی سی | گیمباتو

شرلوک هلمز شخصیت اصلی قابل بازی، به همراه دکتر واتسون، توبی (یک سگ باست) و پاسبان مارو که به طور خلاصه قابل بازی کردن هستند. اکثر بازی شامل کاوش صحنه های جنایت و بررسی سرنخ ها است. پس از کشف، سرنخ‌ها به یک «تخته استنباط» اضافه می‌شوند، مکانیک بازی که شامل پیوند دادن قطعات اطلاعات به یکدیگر است، منجر به کسرهای مختلف احتمالی خواهد شد. هنگامی که استنتاج ها به یکدیگر متصل شوند، بازیکن درخت کاملی از اسنتباط هایش خواهد داشت. بسته به اینکه بازیکنان چگونه سرنخ ها را تفسیر می کنند، نتایج متفاوتی خواهند داشت. بنابراین، بازیکن می تواند در یافتن مقصر شکست بخورد یا موفق شود. بازیکنان همچنین تصمیم می گیرند که مجرم را تبرئه یا محکوم کنند. انتخاب اخلاقی بازیکن روی گیم پلی بعدی تاثیر خواهد گذاشت. هر مورد 3-5 راه حل ممکن خواهد داشت. در مجموع 6-10 پایان مختلف برای هر مورد وجود دارد. در مجموع، بازی 14 مکانیک تحقیقاتی را ارائه می‌کند، از جمله مهارت شرلوک هلمز برای استنباط بسیاری از جزئیات در مورد زندگی افراد به سادگی با نگاه کردن به آنها یا تصور و بازسازی روند رویداد با مشاهده دقیق تمام جزئیات کلیدی صحنه جرم.

دانلود بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments برای PC | گیمباتو

به مشهورترین کارآگاه تمام دوران تبدیل شوید: شرلوک هلمز! از استعدادهای چشمگیر خود به عنوان یک کارآگاه برای حل شش پرونده هیجان انگیز و متنوع استفاده کنید: قتل، افراد گمشده، سرقت های دیدنی و تحقیقات متعدد که گاهی شما را به قلمروهای خارق العاده هدایت می کند. آیا از قطب‌نمای اخلاقی خود پیروی خواهید کرد یا قانون را اعمال خواهید کرد؟ آزادی عمل زیاد در Crimes & Punishments به شما این امکان را می دهد که تحقیقات خود را به روشی که مناسب می دانید انجام دهید. از 14 مهارت خارق‌العاده شناسایی که شرلوک به آن‌ها شهرت دارد استفاده کنید، راه‌های تحقیقی را که می‌خواهید دنبال کنید انتخاب کنید، مظنونان خود را بازجویی کنید و از میان برداشت‌های خود، طرف‌های مجرم را نام ببرید… سه نسخه مختلف و کامل موجود از این بازی که به صورت فشرده سازی شده در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده از هم اینک به منظور دانلود با بالاترین سرعت ممکن در دسترس شما مشتاقان این بازی کارآگاهی خواهد گرفت.

نسخه v12152020 FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 681MB Download
نسخه R.G. Mechanics Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 114KB Download
نسخه MULTi13 – PROPHET
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 835MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده فقط به افراد بالای 16 سال.

دارای میانگین نمرات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD/INTEL DUAL-CORE 2.4 GHZ CPU
256MB 100% DIRECTX 9 COMPATIBLE AMD RADEON HD 3850/NVIDIA GEFORCE 8600 GTS OR HIGHER VGA
2GB RAM
14GB HDD
WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8 OS
DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی