Blood در Ghostrunner 2 اجرا خواهد شد، یک اسلشر FPP هاردکور که در آینده سایبرپانک پسا آخرالزمانی قرار دارد. تبدیل شدن به نینجا سایبری نهایی
Blood در Ghostrunner 2 اجرا خواهد شد، یک اسلشر FPP هاردکور که در آینده سایبرپانک پسا آخرالزمانی قرار دارد. تبدیل شدن به نینجا سایبری نهایی و آماده شدن برای باس

دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Ghostrunner 2 اسلشر مورد انتظاری است که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدیم. ماجراجویی بازی در یک آینده سایبرپانکی جریان داشته و می‌توانید دنیایی بعد از آخرالزمان را در بازی ببینید. آخرین پناهگاه بشریت را نظاره خواهید کرد و کاراکتری به نام جک هم بازی اضافه می‌شود. او آماده جنگیدن با فرقه های شیطانی را دارد و از هوش مصنوعی قوی آن ها نیز خبردار است. پس شمشیر خود را بردارید و آماده نبرد بشوید.

دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ghostrunner 2 که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد ,سطوح غیر خطی بازی هم اکنون بخش‌های پیچیده‌ای به همراه داشته و شما در این بازی نیز به موتور خود دسترسی دارید. به علاوه، اکنون باس فایت‌ها هم تعاملی‌تر عمل کرده و بازیکنان آزادی انتخاب بیشتری خواهند داشت. شما تبدیل به یک نینجا سایبری شده و می‌توانید مهارت‌های جدید خود را در خلال بازی کسب کنید. بازیکنان حق استفاده خلاقانه از سلاح‌های خود را خواهند داشت.

تیزر بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Ghostrunner 2 یک بازی سایبرپانکی تمام عیار می باشد , این بازی توسط استدیو One More Level ساخته شده و کمپانی بازی سازی 505 Games این بازی را به بازار عرضه کرده است. تاریخ انتشار این بازی 25 اکتبر در سال 2023 می باشد و ژانرهای این بازی اکشن , آینده , تخیلی , ماجراجویی و تخیلی می باشد. شما می توانید این بازی و نسخه اولیه این بازی یعنی Ghostrunner از سایت گیمباتو با لینک های مستقیم دریافت کرده و در این دنیای پیشرفته سایبرپانکی با فرقه های شیطانی رو در رو شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی