logo.gamebato
یک شخص خرقه به تن در دنیایی متروک سفری به سمت کوهی دوردست و درخشان را آغاز می کند…
امتیاز:
3.9/5
یک شخص خرقه به تن در دنیایی متروک سفری به سمت کوهی دوردست و درخشان را آغاز می کند…

دانلود بازی Journey برای کامپیوتر | گیمباتو

آنطور که گفتیم ، در Journey، بازیکن در یک بیابان نقش یک چهره خلعت به تن را بازی می کند. پس از یک سکانس مقدماتی، به بازیکن نشان داده می‌شود که چهره‌ای رداء پوشیده روی شن‌ها نشسته و کوهی بزرگ در دوردست قرار دارد. مسیر به سمت این کوه، مقصد نهایی بازی، به چندین بخش تقسیم می شود که به صورت خطی طی می شوند. بازیکن می تواند در سطوح راه برود و همچنین دوربین را که معمولاً از پشت فیگور(شخصیت بازی) ، یا با دکمه ی آنالوگ یا با کج کردن کنترلر حساس به حرکت پیروی می کند کنترل کند. بازیکن می تواند با یک دکمه بپرد، یا با دیگری فریاد بی کلام یا نت موسیقی منتشر کند. طول و حجم فریاد بستگی به نحوه فشار دادن دکمه دارد و نت با موسیقی پس‌زمینه هماهنگ می‌ماند.این کنترل ها به صورت تصویری در ابتدای بازی ارائه می شوند. در هیچ نقطه ای خارج از تیتراژ و صفحه عنوان، هیچ کلمه ای نشان داده یا گفته نمی شود !

دانلود بازی Journey برای PC | گیمباتو

Journey یک داستان بی کلام است که از طریق گیم پلی و کات سین های بصری روایت می شود. شخصیت بازیکن در نزدیکی یک تپه شنی کوچک در یک بیابان وسیع شروع به انجام وظیفه می کند. با قدم زدن به بالای تپه، شخصیت می تواند در فاصله ی دور کوه بزرگ مرموز با شکاف درخشانی را ببیند که قله آن را می شکافد. زمانی که شخصیت به کوه نزدیک می شود، بقایای تمدنی را می یابد که زمانی پر رونق بوده و در طول زمان توسط ماسه فرسایش یافته است. در سرتاسر خرابه‌ها در انتهای هر منطقه، سنگ‌هایی وجود دارد که مسافر در آن استراحت می‌کند و تصوراتی از ملاقات با یک چهره بزرگ با جامه ی سفید در اتاقی مدور دارد. هنر دیوارها را زینت می دهد و ظهور و سقوط تمدن شخصیت بازیکن را توصیف می کند، که همچنین در عین آینه سفر بازیکن است. هنگامی که بازیکن به بقایای یک شهر بزرگ در قاعده کوه سفر می کند، متوجه می شود که باید با سلاح های خودکار، باستانی و خصمانه ی در حال پرسه زدن در محیط به جا مانده از جنگی که به تمدن پایان داد نیز مبارزه کند.

دانلود بازی Journey برای PC | گیمباتو

Journey یک بازی ماجراجویی مستقل است که توسط thatgamecompany ساخته شده ، توسط Jenova Chen کارگردانی و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. در مارس 2012 برای پلی استیشن 3 از طریق شبکه پلی استیشن منتشر شد و در جولای 2015 به پلی استیشن 4 منتقل شد. بعداً در ژوئن 2019 به ویندوز و در آگوست 2019 به iOS منتقل شد. در Journey، بازیکن در یک صحرای وسیع، یک چهره ی پوشیده را کنترل می کند که به سمت کوهی در دوردست حرکت می کند. بازیکنان دیگری که در همان سفر هستند را می توان کشف کرد و دو بازیکن می توانند یکدیگر را ملاقات کرده و به یکدیگر کمک کنند، اما آنها نمی توانند از طریق گفتار یا متن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نمی توانند نام یکدیگر را ببینند تا زمانی که تیتراژ بازی باقی بماند ! تنها شکل ارتباطی بین این دو، زنگ موسیقی است که تکه های پارچه کسل کننده ای را که در تمام سطوح یافت می شود به رنگ قرمز پر جنب و جوش تبدیل می کند و بر دنیای بازی تأثیر می گذارد و به بازیکن اجازه می دهد تا در سطوح پیشرفت کند. توسعه دهندگان به دنبال برانگیختن حس کوچکی و شگفتی در بازیکن و ایجاد ارتباط عاطفی بین آنها و بازیکنان ناشناس بودند که در طول مسیر با آنها ملاقات می کنند. موسیقی ساخته شده توسط آستین وینتوری، به صورت پویا به اقدامات بازیکن پاسخ می دهد و یک تم واحد ایجاد می کند تا قوس احساسی بازی را در طول داستان نشان دهد. بدون شک سیاحت یا همان Journey یک از بهترین بازی های مستقل منتشر شده در دهه گذشته ی میلادی می باشد. به روز ترین نسخه ی منتشر شده ی این بازی که برای نمایشگر های 4K ارتقا یافته را می توانید با استفاده از لینک های زیر با بالاترین سرعت و به صورت نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، سپس نصب و اجرا نمائید.

Journey.Banner4

دانلود به روز رسانی های نسخه ی CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.38 – CODEX 791MB Download
Update v1.47 – CODEX 525MB Download
Update v1.49 – CODEX 44.9MB Download
Update v1.52 – CODEX 131MB Download
Update v1.65 – CODEX 434MB Download
نسخه CODEX (بازی پایه)
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.40GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 7 سال.

دارای امتیاز 94 از 100 نزد خریداران فروشگاه استیم.

به این بازی هنوز در وبسایت متاکریتیک نمره ای تعلق نگرفته است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3-2120 | AMD FX-4350 CPU
Nvidia GTS 450 | AMD Radeon HD 5750 VGA
4GB RAM
4GB HDD
Windows 7 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی