logo.gamebato
پس از اینکه رستوران معروف جهان Cook, Serve, Delicious در یک حمله توپخانه ای نابود شد، سرآشپز با روبات های Whisk و Cleaver به نیروها می پیوندد تا کامیون رستوران را به جاده ببرد. اما هنگامی که آنها از یک مسابقه آشپزی در نشویل مطلع می شوند، این سه نفر به امید برنده شدن و بازگرداندن رستوران آجر سه سانتیِ سرآشپز، به یک سفر جاده ای سرتاسر کشوری راه می افتند…
امتیاز:
3.9/5
پس از اینکه رستوران معروف جهان Cook, Serve, Delicious در یک حمله توپخانه ای نابود شد، سرآشپز با روبات های Whisk و Cleaver به نیروها می پیوندد تا کامیون رستوران را به جاده ببرد. اما هنگامی که آنها از یک مسابقه آشپزی در نشویل مطلع می شوند، این سه نفر به امید برنده شدن و بازگرداندن رستوران آجر سه سانتیِ سرآشپز، به یک سفر جاده ای سرتاسر کشوری راه می افتند…

دانلود بازی Cook, Serve, Delicious! 3 برای پی سی | گیمباتو

Cook, Serve, Delicious! 3 یا به فارسی آشپزی، سرو، خوشمزه! 3 به طور روایت محور بازی قبلی این سری را در آمریکای دیستوپیایی در سال 2042 دنبال می کند که توسط جنگ ویران شده است و باعث تخریب رستوران سابق شده است. دو اندروید جستجو و بازیابی، Cleaver و Whisk (به ترتیب با صداپیشگی استریمرهای توئیچ Vana (Havana Mahoney) و Negaoryx (Emme Montgomery) ، سرآشپز (شخصیت بازیکن) را هنوز زنده می‌یابند و کامیون خود را به آنها پیشنهاد می‌کنند تا از آن به عنوان کامیون غذا برای ادامه فعالیت رستوران استفاده کنند.

دانلود بازی Cook, Serve, Delicious! 3 برای PC | گیمباتو

با پیشرفت بازی، آن‌ها بخشی از مسابقات قهرمانی ملی کامیون‌های غذا، Iron Speedway می‌شوند. در Iron Speedway (با گویندگانی که توسط Northernlion و Kate Letourneau صداپیشگی می‌شوند)، سرآشپز به چالش کشیده می‌شود تا چندین اجرای کامل را انجام دهد در حالی که سایر کامیون‌های مواد غذایی رقیب تلاش می‌کنند تا تلاش‌های آنها را خراب کنند. مانند بازی‌های قبلی Cook, Serve, Delicious، بازیکن به چالش کشیده می‌شود تا در ایستگاه‌های مختلف آماده‌سازی و نگهداری در کامیون غذا، به سفارش مشتری غذا درست کند. قبل از هر روز، بازیکن منویی از دو تا هشت غذا جمع‌آوری می‌کند که هر غذا دارای امتیازی از صفر تا پنج است که نشان‌دهنده سختی آماده‌سازی آن است.

دانلود بازی Cook, Serve, Delicious! 3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Cook, Serve, Delicious! 3 یا به فارسی آشپزی، سرو، خوشمزه! 3 (به شکل 3؟!) یک بازی کامپیوتری شبیه سازی رستوران است که توسط Vertigo Gaming ساخته شده است. در ژانویه 2020 از طریق دسترسی اولیه Steam برای ویندوز منتشر شد و به طور کامل در 14 اکتبر 2020 در کنار نسخه های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و نسخه ای برای Amazon Luna در 20 اکتبر 2020 منتشر شد. این بازی پیش درآمدی برای بازی Cook, Serve, Delicious! 2 می باشد. آخرین نسخه ی منتشر شده به همراه به روزرسانی مختص آن را هم اینک می توانید با بالاترین سرعت از طریق لینک مستقیم پائین همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.01 – DINOByTES
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.01 – DINOByTES 22.4MB Download
DINOByTES 1.53GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین نمرات 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
GPU with at least 512MB of VRAM or better GPU with at least 256MB of VRAM VGA
8GB 4GB RAM
1.5GB 1.5GB HDD
Windows 7/8/10 Windows 7/8/10 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی