logo.gamebato
بازی Slay the Spire در ژانر استراتژیک, کارتی است که در این بازی بازیکن از طریق یکی از چهار شخصیت، تلاش می‌ کند تا با دشمنان مبارزه کند. مبارزه از طریق یک سیستم مبتنی بر بازی با ورق یا کارت ها انجام می‌ شود، و بازیکن کارت‌ های جدیدی را به عنوان پاداش از مبارزات و ابزارهای دیگر به دست می‌ آورد و از بازیکن می‌ خواهد از استراتژی‌ های بازی‌ برای ساخت یک برج برای تکمیل صعود استفاده کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Slay the Spire در ژانر استراتژیک, کارتی است که در این بازی بازیکن از طریق یکی از چهار شخصیت، تلاش می‌ کند تا با دشمنان مبارزه کند. مبارزه از طریق یک سیستم مبتنی بر بازی با ورق یا کارت ها انجام می‌ شود، و بازیکن کارت‌ های جدیدی را به عنوان پاداش از مبارزات و ابزارهای دیگر به دست می‌ آورد و از بازیکن می‌ خواهد از استراتژی‌ های بازی‌ برای ساخت یک برج برای تکمیل صعود استفاده کند.

دانلود بازی Slay the Spire برای کامپیوتر

Slay the Spire یک بازی ویدئویی در سبک استراتژیک است که توسط استودیوی آمریکایی Mega Crit Games توسعه یافته و توسط همین استدیو منتشر شده است. این بازی برای اولین بار در اواخر سال 2017 برای مایکروسافت ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس اولیه قرار گرفت و در ژانویه 2019 منتشر شد.

در Slay the Spire، بازیکن از طریق یکی از چهار شخصیت، تلاش می‌ کند تا با دشمنان و رئیس‌ ها مبارزه می‌ کند. مبارزه از طریق یک سیستم مبتنی بر بازی با ورق یا کارت ها انجام می‌ شود، و بازیکن کارت‌ های جدیدی را به عنوان پاداش از مبارزات و ابزارهای دیگر به دست می‌ آورد و از بازیکن می‌ خواهد از استراتژی‌ های بازی‌ برای ساخت یک برج مؤثر برای تکمیل صعود استفاده کند.

دانلود بازی Slay the Spire برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

بازی کامپیوتر Slay the Spire ترکیبی از پیشروی و گیم پلی یک بازی استراتژیک با کارت ها است. در شروع بازی، بازیکن یکی از چهار شخصیت از پیش تعیین شده را انتخاب می کند، که مقدار اولیه سلامتی، طلا، یک اثر اولیه که توانایی منحصر به فردی را برای آن شخصیت فراهم می کند، و یک دسته اولیه از کارت ها با حمله را تعیین می کند. کارت‌ های دفاعی و همچنین کارت‌ های رنگی بالقوه متناسب با آن شخصیت را در طول اجرا مشاهده خواهند کرد. هدف این است که از طریق چندین سطح از یک برج بالا روید، هر سطح دارای تعدادی برخورد بالقوه است که در یک ساختار منشعب با شخصیت رئیس در انتهای سطح توزیع شده است. برخوردها شامل هیولاهایی است که قدرت آنها متفاوت است. دشمنان نخبه ای که پاداش های بیشتری ارائه می دهند.

دانلود بازی Slay the Spire برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در این بازی استراتژیک کامپیوتر مبارزه به نوبت انجام می شود. هر نوبت بازیکن یک دست کارت تازه و سه امتیاز انرژی دریافت می کند. بازیکن می‌ تواند هر ترکیبی از کارت‌ ها را بازی کند تا زمانی که انرژی لازم برای پرداخت هزینه هر کارت را داشته باشد و در پایان نوبت، تمام کارت‌ هایی که بازی نکرده‌ اند دور ریخته شوند. کارت‌ های بازیکنان بسته به شخصیت متفاوت است، اما معمولاً شامل کارت‌ های حمله برای آسیب رساندن به حریف، کارت‌ های مهارتی است که خود را خشنود می‌ کنند، حریفان را به چالش می‌ کشند، یا به قدرت مسدود کردن آنها برای نوبت می‌ افزایند، و کارت‌ های قدرتی که اثر تا پایان مبارزه در بازی باقی می‌ ماند. هر حریفی در میدان مشخص خواهد کرد که چه حرکتی انجام خواهد داد: اگر حمله کنند و آسیب ببینند، تلاش می کنند که بازیکن را از بین ببرند.

دانلود بازی Slay the Spire برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در برخی موارد، حمله حریف یا کارت‌ های بازیکن ممکن است کارت‌ های غیرقابل بازی را که بیانگر شرایط نبرد مانند زخم‌ ها و نفرین‌ ها هستند به عرشه بازیکن اضافه می‌ کنند که می‌ تواند در زمانی که در دست بازیکن است، اثرات منفی اضافه کند. بازیکن می تواند بهترین استراتژی را برای جلوگیری از آسیب دیدن پس از اتمام نوبت خود تعیین کند. اگر سلامتی بازیکن به صفر برسد، بازی تمام شده است و آنها باید از انتهای مسیر دوباره شروع کنند. در غیر این صورت، اگر بازیکن تمام هیولاها را در یک رویارویی شکست دهد، معمولاً طلا و یکی از سه کارت انتخاب شده به طور تصادفی را دریافت می کند تا در صورت تمایل به عرشه خود اضافه کند. سایر غارت‌ هایی که می‌ توان از هیولاها یا سایر برخوردها به دست آورد، شامل آثاری است که برای مدت زمان بازی، شخصیت‌ های دوستدار دائمی را فراهم می‌ کنند، مانند افزایش حداکثر سلامتی، امتیاز انرژی اضافی، هزینه‌ های پایین‌ تر ریخته‌ گری، و مسدود کردن خودکار، و معجون‌ های یکبار مصرف که می توان در طول هر چرخشی بدون هیچ هزینه ای برای بازگرداندن سلامتی، خشنودی بازیکن، و دفع یا آسیب رساندن به دشمن استفاده کرد. این بازی فوق العاده زیبا را می توانید به صورت رایگان از سایت گیمباتو دریافت کنید.

نسخه v2.3.2 GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 413MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی از موفق ترین های بازی های سبک کارتی و کارت محور بوده و هنوز هم مخاطبین و بازیکنان خاص خودش را حفظ کرده.

نمره ی منقدین به این بازی در سایت متاکریتیک 89 از 100 بوده که نشان دهنده ی موفق بودن بازی در سبک خودش است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.0GHZ CPU
1Gb Video Memory, capable of OpenGL 3.0+ support VGA
2GB RAM RAM
1GB Available HHD
Windows XP, 7 , Vista, 8/8.1 , 10 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی