logo.gamebato
Unruly Heroes یک بازی اکشن-ماجراجویی است که از افسانه معروف چینی “A travel to the west” الهام گرفته شده است که بیشتر به عنوان The
امتیاز:
3.9/5
Unruly Heroes یک بازی اکشن-ماجراجویی است که از افسانه معروف چینی “A travel to the west” الهام گرفته شده است که بیشتر به عنوان The Monkey King Legend شناخته می

دانلود بازی Unruly Heroes برای کامپیوتر | گیمباتو

در Unruly Heroes، بیایید همه آنها را کونگ فو کنیم! انفرادی یا کوآپ بازی کنید و کنترل چهار قهرمان غیر مشابه را در دست بگیرید که با ترکیبی از دشمنان مختلف مبارزه می کنند، مهارت های کونگ فو خود را به نمایش بگذارید و در محیط های مختلف خیره کننده به غرب سفر کنید تا بقایای پراکنده Sacred Scroll را شکار کنید. سرانجام! شرکت توسعه دهنده و ناشر این بازی اعلام کردند که Unruly Heroes اکنون در دسترس است! آنها در بیانیه هنگام انتشار این بازی گفتند: “ما یک سال و نیم را صرف توضیح، تعریف، جستجو و شکل دادن به نوع بازی/داستان/تجربه ای که می خواستیم ارائه کنیم و بیش از یک سال برای تولید آن صرف کردیم. امیدواریم از آن لذت ببرید.”

دانلود بازی Unruly Heroes برای کامپیوتر | گیمباتو

در طول این ماجراجویی حماسی، بازی شما را وادار به حس کردن تجربه ای خارق العاده و فراموش نشدنی می کند. این بازی را می توان به صورت Co-op به همراه تا 3 بازیکن (یعنی مجموعاً چهار نفره) بازی کرد. شخصیت مورد علاقه شما از بین قهرمانان قصه چه کسی خواهد بود؟ Unruly Heroes دارای چهار شخصیت (Sanzang، Wukong، Kihong و Sandmonk) است که می‌توان آنها را در هر زمان تغییر داد. هر یک از آنها مهارت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند، مانند پرش دوبل، سر خوردن، یا قدرت هایی که توسط مجسمه های خاص فعال می شوند. مجسمه‌های مخصوص شخصیت‌ها وجود دارند که می‌توان با فشار دادن آن‌ها به مکان مناسب از آن‌ها استفاده کرد. این بازی از رقیب های اصلی بازی های پلتفرمی مشابه هم چون Rayman Legends و Rayman Origins می باشد.

دانلود بازی Unruly Heroes برای کامپیوتر | گیمباتو

Unruly Heroes یک بازی کامپیوتری پلتفرمی است که توسط شرکت فرانسوی Magic Design Studios برای کنسول های اصلی و کامپیوتری های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز توسعه یافته است. این بازی از رمان چینی “سفر به غرب” الهام گرفته شده است. در حالی که بازی بر اساس Journey to the West ساخته شده است، اما در مقایسه با آن تفاوت های زیادی دارد و ماجرایی طنزآمیزتر و سبک تر را ایجاد می کند. همه سطوح به روشی به سبک Donkey Kong Country انجام می شوند، که در آن مسیر رو به جلو همیشه واضح است، با مسیرهای منشعب در طول مسیر که معمولاً به پاداش های اضافی منجر می شود. این بازی سیستم مبارزاتی مبتنی بر کمبو را از Prince of Persia به ارث برده و در عین حال از پازل هایی برای پیشرفت استفاده می کند که در تمام 29 سطح موجود وجود دارد. خارج از یک ماجراجویی تک نفره، بازی را می توان با حداکثر چهار بازیکن بازی کرد. در دنیای زیرین، بازیکنان نسخه های کودک شخصیت ها را کنترل خواهند کرد ! اگر بازی های دو بعدی و پلتفرمر برای شما دارای جاذبه اند و سرگرمتان می کنند، پیشنهاد می کنیم بازی قهرمانان یاغی یا همان Unruly Heroes را به هیچ وجه از دست ندهید. برای دریافت آخرین به روز رسانی بازی کامل به صورت فشرده سازی شده، کافیه روی Download در قسمت دانلود پائین همین صفحه کلیک کنید و پس از دانلود فایل ها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن، آن را از حالت فشرده سازی شده خارج مرده و نصب نمائید. پس از اضافه کردن آپدیت ها بازی را اجرا کرده و از انجام آن لذت ببرید !

Unruly.Heroes.LOGO .Banner4

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی