از طریق Mirror’s Edge Catalyst، ظهور Faith را تجربه کنید، یک دونده شجاع که حقیقتی پنهان را در داخل دیوارهای شهر شیشه ای کشف می
از طریق Mirror’s Edge Catalyst، ظهور Faith را تجربه کنید، یک دونده شجاع که حقیقتی پنهان را در داخل دیوارهای شهر شیشه ای کشف می کند.

Mirror’s Edge Catalyst با خروج Faith Connors از بازداشت نوجوانان پس از 2 سال ماندن در آنجا شروع می شود. پس از بازگشت، او به زودی متوجه می شود که یک شرکت، KrugerSec، اساساً آزادی “شهر شیشه ای” را در اختیار گرفته است. بنابراین، ایمان یا همان Faith به ماجراجویی می پردازد تا با شکست دادن رهبر آن (گابریل کروگر)، و خاموش کردن شبه نظامیان وی، شهر را از زندانی که شبه نظامیان او ساختند، آزاد کند.

دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای کامپیوتر | گیمباتو

Faith یا همان ایمان در طول سفر خود هر گوشه شهر را بررسی می کند، از بلندترین و بکرترین آسمان خراش ها گرفته تا تونل های تاریک و کثیف که زیر بنای شهر قرار دارند. بازیکنان باید بر محیط تسلط داشته باشند و از شتاب و زمان مبارزه خود برای مبارزه با ظلم و ستم نخبگان حاکم استفاده کنند و اسرار تاریک پشت نمای زیبای شهر را کشف کنند. Mirror’s Edge Catalyst به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در وسعت شهر، کشف انواع فعالیت‌های جدید، مانند «Dash»، مسابقه از نقطه A تا B، پازل‌های محیطی و ماموریت‌های داستانی برای تکمیل در اوقات فراغت خود، آزادانه عمل کنند.

دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای کامپیوتر | گیمباتو

Mirror’s Edge Catalyst یک بازی پلتفرم اکشن و ماجراجویی اول شخص است که توسط DICE توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2016 برای  کامپیوتر های شخصی مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این یک راه‌اندازی مجدد از بازی سال 2008 با عنوان Mirror’s Edge است که بر قهرمان داستان Faith Connors تمرکز دارد. Mirror’s Edge Catalyst پس از انتشار، نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، به طوری که اکثر منتقدان گیم‌پلی و جلوه‌های بصری دویدن آزاد را تحسین کردند، اما از خط داستانی و سیستم مبارزه آن انتقاد کردند. آخرین نسخه ی منشتر شده از سوی EA Games هم اینک در ادامه ی همین مطلب از طریق لینک های موجود بر روی وبسایت گیمباتو به منظور دانلود و نصب برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

دانلود بازی Mirror's Edge Catalyst برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی