logo.gamebato
اولین PUNCH & CLICK! Brok یک ماجراجویی مبتکرانه است که با beat’em up و عناصر RPG ترکیب شده است. در دنیایی تیره و تار که
امتیاز:
3.9/5
اولین PUNCH & CLICK! Brok یک ماجراجویی مبتکرانه است که با beat’em up و عناصر RPG ترکیب شده است. در دنیایی تیره و تار که حیوانات جای بشر را گرفته

دانلود بازی BROK the InvestiGator برای کامپیوتر | گیمباتو

 در بازی BROK the InvestiGator  شما وظیفه‌ی حل پازل‌ها و مبارزه با دشمنان را دارید. بروک، کارآگاه خصوصی و بوکسور سابق، محقق کرد که پسر همسفر متوفی خود گراف، با گراف هم می‌زیست. با این حال، او هرگز قادر به افشای راز پشت تصادف وی نبود.شخصیت اصلی بازی BROK یک تمساح باهوش است که به عنوان یک کارآگاه خصوصی به داستان‌های مختلفی پی می‌برد.

دانلود بازی BROK the InvestiGator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی BROK the InvestiGator یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد,  برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این بازی عبارتند از: پازل‌های معمایی و چالش‌برانگیز: بازی شامل پازل‌های مختلفی است که باید ذهن خود را به کار بگیرید تا آن‌ها را حل کنید. مبارزه‌ی اکشن: در طول بازی با دشمنان مختلف روبرو می‌شوید و باید از توانایی‌های خود برای مبارزه با آن‌ها استفاده کنید. داستان بازی دارای داستان مهیجی استر داستان BROK و ماموریت‌هایش در یک دنیای پرماجرا می‌کشاند.

دانلود بازی BROK the InvestiGator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری BROK the InvestiGator توسط شرکت بازی COWCAT ساخته شده و توسعه یافته است. تاریخ انتشار این بازی 22 آگوست سال 2022 می باشد. ژانرهای این بازی جنایی , نقش آفرینی , رازآلود می باشد و با استقبال خیلی خوبی رو به رو شده است. از منتقدان نمره نسبتا خوبی دریافت کرده است , همینطور شما دوستان عزیز هم می توانید فایل نصبی این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با شخصیت بروک یک کاراگاه بی نظیر همراه شوید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی