logo.gamebato
در توضیح خلاصه ی Rayman Legends باید بگوییم هنگامی که Rayman، Globox، و Teensies یک چادر مرموز پر از نقاشی های فریبنده را کشف می کنند، ناگهان به یک سری از جهان های افسانه ای جدید منتقل می شوند! به آنها که می دوند، می پرند، و راه خود را در هر دنیایی سیلی زنان می پیمایند تا به خانه برسند بپیوندید، روز را نجات دهید و اسرار نقاشی های افسانه ای را کشف کنید!
امتیاز:
3.9/5
در توضیح خلاصه ی Rayman Legends باید بگوییم هنگامی که Rayman، Globox، و Teensies یک چادر مرموز پر از نقاشی های فریبنده را کشف می کنند، ناگهان به یک سری از جهان های افسانه ای جدید منتقل می شوند! به آنها که می دوند، می پرند، و راه خود را در هر دنیایی سیلی زنان می پیمایند تا به خانه برسند بپیوندید، روز را نجات دهید و اسرار نقاشی های افسانه ای را کشف کنید!

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر

Rayman Legends یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این پنجمین عنوان اصلی از سری Rayman و دنباله مستقیم بازی Rayman Origins در سال 2011 است. این بازی برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii U و پلی امنتقدان از جلوه‌های بصری، طراحی سطح، کنترل‌ها، موسیقی متن، گیم‌پلی کلی و حجم بالای بازی تمجید کردند و برخی آن را یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی پلتفرمینگ می‌دانند که تا کنون ساخته شده است.ستیشن ویتا در ماه آگوست و سپتامبر 2013 منتشر شد. Rayman Legends پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.Rayman Legends برنده جوایز متعددی از انتشارات بازی های متعدد شد. این بازی در زمان انتشار فروش کندی داشت، اما تا سال 2014 بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی

این بازی دارای سبک گیم پلی بازی Rayman Origins است که در آن حداکثر چهار بازیکن (بسته به فرمت) به طور همزمان در سطوح مختلف راه خود را طی می کنند. Lum ها را می توان با لمس آنها، شکست دادن دشمنان یا آزاد کردن نوجوانان اسیر جمع آوری کرد. جمع آوری Teensies جهان های جدیدی را باز می کند که پس از در دسترس بودن، می توان آنها را به هر ترتیبی بازی کرد. در کنار ریمن، گلوباکس و تنسی ها که به عنوان شخصیت‌های قابل بازی بازمی‌گردند، بازیکنان اکنون می‌توانند شخصیت زن جدید باربارا شاهزاده بربر، خواهرش و پسرعموهایشان را پس از نجات از مراحل خاص کنترل کنند.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی دارای بیش از صد و بیست سطح است، از جمله چهل سطح بازسازی شده از Rayman Origins که با به دست آوردن بلیط های لاکی باز می شوند، که می توانید در آن ها Lums و Teensies اضافی را نیز برنده شوید. برخی از سطوح دارای نسخه های Remixed ‘Invaded’ هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن تکمیل شوند. با بالا بردن رتبه «هیبت» بازیکن، که با جمع‌آوری غنائم به‌دست‌آمده از نجات تنسی ها، جمع‌آوری تعداد زیادی Lums در هر سطح یا با داشتن موقعیت برتر در پایان چالش، به مراحل چالش بیشتری دسترسی پیدا می‌کند.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

بازخورد

Rayman Legends با توجه به جمع‌بندی بررسی منتفدین Metacritic و GameRankings (به ترتیب 92% و 93% از نقدها و امتیازات مثبت) را دریافت کرد. EDGE امتیاز 9/10 را به بازی داد و با گفتن این جمله که «یکی از شادترین، خیال راحت‌ترین و دل‌بازترین پلتفرمرهایی که بعد از مدت‌ها به وجود آمده است» آن را تحسین کرد. شما می توانید همین حالا عنوان Rayman Legends را که به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک پلتفرمر در طول تاریخ بازی های ویدئویی است را از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید.

نسخه DODI Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 980MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز 89 از 100 در تارنمای منتقدین متاکریتیک.

مناسب برای افراد بالای 7 سال.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo E4400 @ 2.0 GHz or AMD Athlon64 X2 3800+@ 2 GHz Intel Pentium IV @ 3.0 GHz or AMD Athlon64 3000 + @ 1.8 GHz CPU
nVidia GeForce 9600GT or higher, AMD Radeon HD3850 or higher (512MB VRAM with Shader Model 4.0) nVidia GeForce 6800GT or AMD Radeon X1950 Pro (256MB VRAM with Shader Model 3.0 or higher) VGA
2GB 2GB RAM
6GB 6GB HHD
Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions) Windows XP SP3 or Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions) OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی